חימום תת רצפתי

חימום רצפתי – חם בבית חם בלב

בין אם אתם סוגדים לחורף ובין אם לא, למוצר המפנק הזה לא תרצו לסרב. כי בחוץ אולי גשום סוער וסוחף אבל חימום רצפתי יעניק לכם חימום כללי לכל חלל הבית ותחושה נעימה. אם עדיין לא שמעתם על מוצר מהסוג הזה אף פעם כנראה לא הכרתם מערכות חימום רציניות.

חימום רצפתי זה המוצר שמבין בצורה הכי איכותית איך לעבוד עם שכבות בידוד טובות. שכבת הבידוד חייבת להיות איכותית וטובה כי היא מונחת בין הרצפה לבין גוף החימום ולכן אנשי המקצוע שמתקינים אותה ואת גוף החימום מחוייבים להיות הכי מקצועיים והכי מומלצים ומנוסים בנושא. במידה ואתם גרים בבניין משותף ושכבת הבידוד אינה תקינה, עלול לזלוג חימום ליסודות הבניין או לקומה מתחתיכם.

חימום תת רצפתי

מערכת החימום הזאת יעילה ומאד אמינה בעיקר בזכות הפיתוח והשכלולים של העשור האחרון בתחום ההסקה. המערכת חוסכת באנרגיות (בהשוואה למערכות חימום אחרות) ואחד היתרונות הייחודי למוצר חימום רצפתי הוא המיקום – מתחת לרצפה.

השיטה הכי פופולרית במערכת חימום רצפתי  היא כזאת שמסתייעת במשאבת חום. המערכות משתמשות בתרמוסטט שמאפשר לכוונן את עצמת החימום בכל מקום אפשי. הבידוד ממוקדם מתחת לרצפות וכך מייעל את פעולת החימום בצורה ששומרת עליו, ללא השקעה של אנרגיות מיותרות. התוצאה – חימום טוב, אחיד, נעים ולא גורם להתייבשות האוויר.

מערכת הבקרה של בית חכם מערכת חשמל החכמה תשתלב נפלא עם מערכת חימום מסוג זה ומאפשרת עוד פן לבקרה טכנולוגית משוכללת.

הבידוד הכי חשוב

רגע לפני שאתם רצים לקנות את המוצר הזה כדאי לוודא שאתם רוכשים אותו ומבצעים את ההתקנה שלו דרך אנשי מקצוע מנוסים, מומחים ומומלצים בנושא ההסקה. כל איש מקצוע מנוסה ואף מומלץ חייב לדעת שהבידוד, הוא הדבר הכי חשוב וחלילה אם אינו מותקן כראוי ישנה פגיעה באנרגיה, החימום לא יהיה יעיל וגם לא אחיד.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד