עו

עורכת דין רות רפאלי מתמחה בתיקים אזרחיים

עולם המשפט מתחלק לקטגוריות רבות כידוע לנו, תעבורה, מסים, דיני משפחה, חוזים, מקרקעין, ועוד. אך בגדול הוא מתחלק לשתי קטגוריות בסיסיות ומכאן הכל מתחיל. קטגוריה אחת מתייחסת לעניינים אזרחיים, קטגוריה שנייה מתייחסת לעניינים פליליים.

ההבדל בין שתי הקטגוריות טמון בכמה נקודות, העיקרית שבהם מתייחסת לעובדה שעניינים אזרחים הם בין אדם לאדם, אדם לארגון או בין ארגון לארגון. המדינה לא מתערבת בסכסוכים שכאלה. לעומת זאת עניינים פליליים הם בניהול המדינה, כלומר המדינה היא זו שתובעת ומייצגת למעשה את הציבור, בעוד שהאזרח, כולל מי שנפגע, איננו חלק מהתיק. בדרך כלל עבירות פליליות מתייחסות לרצח והריגה, אלימות, סמים, עבירות רכוש, הסתה, דברים שיש להם משמעות לכלל הציבור ולא רק למי שנפגע מהעבירה.

עו"ד רות רפאלי

עולם עורכי הדין מתחלק אף הוא בין פליליים לאזרחים. בתחום האזרחי אנחנו נוכל למצוא גם סניגורים וגם קטגורים. במילים אחרות, כאלה שמגנים על הנאשם וכאלה שעומדים בצד השני של התביעה. בעולם הפלילי, מאחר והמדינה דרך הפרקליטות היא התובעת, אז עורכי דין מהשוק הפרטי הם אך ורק סנגורים, כלומר מייצגים את החשודים ומשמשים כהגנה במשפט.

כשאנחנו עומדים בפני תיק אזרחי, עלינו לשכור עורך דין שידע לעמוד לצידנו, עורך דין שידע לשרת את הצרכים והאינטרסים שלנו על הצד הטוב ביותר. כיצד הוא יכול לעשות את זה? בין אם זה דרך איסוף ראיות ועדים, מחקר מקדים כנגד הצד השני, שימוש בתקדימים משפטיים ופסיקות מהעבר, ועוד שורה של צעדים בעלי משמעות רבה עבורנו. צריך לומר, שעורך דין אזרחי צריך לעמוד לצד הלקוח שלו מהתחלת התהליך ועד סופו, רק כך הוא יוכל לשרת את האינטרסים שלו. הו לא יכול להשאיר אותו לבד במערכה.

עורכת דין רות רפאלי מתמחה בתיקים אזרחיים מסוגים שונים, היא מייצגת גם תובעים וגם חשודים, ועושה זאת באמצעות צוות מקצועי שעומד לצידה, ומאפשר לה לקבל את כל הכלים והעזרה על מנת לעמוד במשפט ולייצר את האינטרס של הלקוח שלה. כמובן שהיא עושה את זה על הצד הטוב ביותר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד