פרסום עמודי נחיתה בגוגל

פרסום עמודי נחיתה בגוגל

אם אתם רוצים לשווק מוצר או שירות ולהשיג לידים מגוגל, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת תהיה בעזרת עמודי נחיתה ייעודיים שיראו את המוצר או השירות שלכם באור חיובי, בעמוד נחיתה בודד ובצורה קולעת. בכדי לפרסם עמוד נחיתה בגוגל אפשר לבחור באופציה של קידום אורגני או ממומן.

בדרך כלל כאשר מדובר על דפי נחיתה, האפשרות של קידום ממומן מתאימה יותר, שכן לרוב אותם דפים נחשבים לקשים יותר למיקום בגוגל בעבור ביטויי מפתח. כמובן שלא תמיד המצב כך, וזה חשוב לבדוק בעבור אילו ביטויים בדיוק אתם רוצים לקדם את עמוד הנחיתה שלכם.

פרסום עמודי נחיתה בגוגל

כך תצליחו למכור עם עמוד הנחיתה שלכם

לאחר שתפרסמו בגוגל את עמוד הנחיתה שלכם בעזרתה של חברת פרסום מקצועית שמתמחה בפרסום ממומן, השלב הבא יהיה לוודא שכל הגולשים שמגיעים לאתר שלכם יהפכו ללידים. כלומר שהם ישאירו את הפרטים שלהם, ירכשו מוצר או יזמינו שירות. פעולה שמטיבה עמכם.

בכדי להבטיח שאתם מצליחים להגביר ככל שניתן את האנשים שיבצע פעולה חיובית בעמוד הנחיתה שלכם, אתם צריכים לשים דגש על הדרך שבה אתם בוחרים לעצב את הדף ולהציג את המידע. חשוב מאוד שהוא יהיה משכנע ככל שניתן ושהעיצוב יהיה מושך ונעים לעין.

לכל שינוי קטן בעיצוב ובטקסט שמופיע בעמוד הנחיתה יכולה להיות השפעה מכרעת על המרות בעמוד, כך שאם אתם רוצים ללכת על האפשרות המתאימה ביותר ולדאוג לכך שאתם תפיקו את המרב מהאנשים שנכנסים לעמוד, פשוט תעשו בדיקות.

עורכים טסטים למגוון עיצובי לדף נחיתה

טקטיקה קלאסית שתעזור לכם לדעת האם עיצוב דף הנחיתה שלכם מתאים תהיה פשוט לראות איך הגולשים בעמוד מגיבים לכל עיצוב. כלומר תבחרו בעיצוב מסוים, ולאחר שכמות מכובדת של גולשים תיחשף אליו, תבחרו בעיצוב אחר. לאחר מכן תבדקו איזה עיצוב העניק לכם יחס המרות גבוה יותר, ובהתאם לכך אתם תוכלו להפוך את ההשקעה של בפרסום ממומן בגוגל להרבה יותר משתלמת. את כל האסטרטגיה הזו תוכלו לממש בעצמכם או בעזרתה של חברה מקצועית שתוכל לעזור לכם עם פרסום עמודי נחיתה בגוגל.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד