הובלה בתל אביב

הובלה בתל אביב

אם אתם מתגוררים בתל אביב זמן רב בוודאי כבר יצא לכם לעבור דירה או שתיים במהלך התקופה. מעבר דירה בתל אביב הוא דבר שכיח ובכל יום מתרחשות בעיר כמה עשרות מעברי דירות. לפעמים מדובר על מעבר מרחוב אחד לרחוב הסמוך או משכונה אחת לאחרת. הובלות בתל אביב הן לרוב כרוכות בנסיעה של מספר דקות אל היעד החדש בו אתם עומדים להתגורר, מאידך גם כאשר מדובר על מרחק קטן יחסית כדאי לפנות את חברת הובלות שתבצע את ההובלה עבורכם.

היות שמדובר על עיר צפופה שלוקה בבעיית חניה לא כל חברת הובלות תבצע את המשימה במהירות ובקלות. כדאי אם כן לפנות לחברה שמכירה את השטח ופועלות באזור כבר תקופה ארוכה. העמסה של ציוד למשאית כרוך לעיתים במעבר דרך חדרי מדרגות צפופים, הורדה מקומות גבוהות ומעליות קטנות מידי. על כל אלו תתגבר חברת הובלות מקצועית שמכירה את הבעיות ומגיעה מוכנה.

הובלה בתל אביב

מה עושים כשאין מעלית בבניין?

בתל אביב ישנן שכונות ישנות שבהם אין מעלית בכל בניין, במקרה כזה העבודה הופכת לקשה יותר בעבור המובילים. בדרך כלל, אם מדובר על דירה שנמצאת מקומה שנייה ומעלה, חברת ההובלות מגיעה עם מנוף חיצוני שמייעל את העבודה והופך אותה לקלה יותר. אם חברת ההובלות מגיעה עם מנוף אז כדאי לוודא שיש למפעיל המנוף רישיון להפעלת מנוף מטעם משרד התחבורה.

בנוסף כדאי לארוז את הציוד לפחות כמה מים לפני יום ההובלה כך שלא תהיו בלחץ וכל התהליך יהיה רגוע יחסית. כאשר יגיעו המובילים כל מה שיישאר להם זה להוריד את הארגזים בצורה מסודרת ולדאוג לרהיטים הגדולים (אם ישנם כאלו) כך שהם לא יפגעו במהלך ההעברה.

לסגור מחיר מראש

את המחיר כדאי לקבוע מראש ורק לאחר שנציג של חברת ההובלות ביקר בביתכם וראה את כל הציוד שצריך להעביר. לא כדאי להסתפק בשיחה של תמונות שכן הם לא תמיד משקפות את המצב הקיים בשטח. כאשר נציג מגיע אז הוא יכול להבין באופן ברור בכמה ציוד מדובר ולנהל את ההובלה כמו שצריך.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד