euro-1353420__340

משכנתא בתנאים הכי טובים

משכנתא הינה בין ההוצאות הכבדות ביותר אותה משפחה ישראלית נדרשת לשלם מדי חודש בחודשו. המשכנתא מעיבה על אורח החיים השוטף, נוטלת חלק נכבד מההכנסות ומביאה למצב בו כבר בתחילת החודש, כמה אלפים נעלמים מהחשבון. למרבה הצער, לא מדובר בהלוואה קצרת טווח אלא כזו המלווה את בני הזוג למשך כל החיים.

על מנת לקבל משכנתא בתנאים הכי טובים לא די לגשת לבנק ולהציג את מצבכם, ואף אין די בהצגת כל המסמכים הקיימים ברשותכם. גם כאשר זוגות משווים בין הצעות משכנתא שונות, לא תמיד יודעים מה מרכיב את תמהיל המשכנתא ומה משפיע עליו, מה הם האינטרסים העומדים מאחורי תמהיל זה או אחר וכיצד ניתן ליצור את התמהיל הטוב ביותר.

הרכבה של תמהיל משכנתא בתנאים הכי טובים מצריכה הבנה מעמיקה בתחום, ניסיון רב שנים, היכרות עם הבנקים השונים עד לרמת היכרות עם הבנקאים, היכרות עם סוגי המשכנתא הניתנים על ידי כל בנק, המדיניות המוכתבת בתוך צוותי הבנק וההנחיות הניתנות לנציגי המשכנתא השונים. כמו כל גוף אחר, גם הבנק הוא גוף רווחי שצריך לדאוג לרווחיו האישיים בראש ובראשונה. לפיכך, בעת הגישה אל הבנק על מנת לקבל הצעה משכנתאית, אין די בהיכרות שטחית עם מושגי המשכנתא. 

בעבר הייתה נפוצה התפיסה לפיה יועץ משכנתאות מהווה “בזבוז כסף”. כיום יותר ויותר זוגות מבינים כי השקעה בשירותי ייעוץ משכנתא לא רק שאינה מהווה בזבוז, היא אף מהווה השקעה חיונית אשר בכוחה לחסוך מאות אלפי שקלים ולהעניק אין ספור שנים חופשיות מתשלומים חודשיים לבנק, תשלומים גבוהים הגוזלים את רוב המשכורת.

הודות לשירותי ייעוץ משכנתא תוכלו לקבל משכנתא בתנאים הכי טובים. כיצד? לא בנקאי ולא קריאה באתרי אינטרנט תאפשר זאת. זאת, משום שקיימים כל כך הרבה מרכיבים וגורמים המשפיעים על בניית תמהיל המשכנתא, ויתרה מכך, נדרשת היכרות מעמיקה עם שני קצוות: מחד, יש צורך בהיכרות עם עולם המשכנתא, עם המושגים השונים שהתפתחו במשך השנים במדינת ישראל, עם המדיניות המאפיינת כל אחד ואחד מהבנקים בישראל וכן הבנה של האופן בו יש לפנות אל כל אחד מהבנקים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד