טיולים מאורגנים בחו

טיולים מאורגנים בחו”ל – מהם היעדים החמים?

הקיץ כבר פה ועמו מגיעה עונת הטיולים והחופשות. כיום ישנם עשרות יעדים שאליהם אפשר להגיע בטיסה קצרה או ארוכה, כאשר לאחר מכן אפשר פשוט ליהנות מהחיים! אבל איזה יעדים מתאימים במיוחד לטיולים מאורגנים בחו”ל. הנה כמה מהם:

תאילנד – תאילנד הפך לאחד היעדים החמים והאהובים ביותר על ידי ישראלים. תאילנד היא ממלכה קסומה הידועה גם בשנה ‘סיאם’ והוא מקום שאמנם יש להגיע איליו בטיסה די ארוכה, אך לאחר הטיסה אפשר ליהנות בו מחופשה אטרקטיבית במיוחד שכוללת חופים מדהימים, איים קסומים, שלל אטרקציות מים, פארקרקי חיות מדהימות, שופינג במחירים זולים, מלונות פאר, וכל מה שיש למדינה היפה הזאת להציע כמו מקדשים, פסטיבלים, עיסויים מפנקים ועוד.

טיולים מאורגנים בחו"ל

היער השחור – יעד נוסף שאפשר ואף מומלץ להגיע איליו בימי הקיץ הוא היער השחור השוכן בצפון גרמניה. היער מציע חוויות נפלאות לכל המשפחה שסובבות סביב אגם ענק שנמצא בתוך יער רחב ידיים. היער השחור מציע לנמצאים בו שלל בקתות אירוח, אטרקציות מים, פארקי שעשועים, כפרים קסומים ושלל אטרקציות כיפיות ששוות כל רגע ורגע בטיול שיכול להתאים לזוגות, לנשים בלבד, לגמלאים, לבעלי מוגבלויות, לרווקים ומשפחות.

ברצלונה – ברצלונה היא עיר בספרד שנקראת גם קטלוניה, אשר בה ניתן לבלות כמה ימים כיפיים במיוחד. סיורים במוזיאונים ובמבנים של האדריכל המפורסם גאודי יקנו חוויה פסטורלית, כמו גם טיול בשדרת הרמבלה, ברובע הגותי עם הבתים שנבנו בסגנון הנאו גותי, כמו גם שייט בנהר, הגעה אל כפרים ועיירות חוף באזור, שופינג ושלל מסעדות מלאות אוכל מדהים שרק ספרד יכולה להציע.

אמסטרדם – יעד נוסף שהפך אהוב על ידי צעירים, זוגות ומשפחות הוא אמסטרדם. אמסטרדם היא עיר קסומה בהולנד שם המשפט “חייה ותן לחיות” הוא משפט שבאמת ממששים. אמסטרדם הוא מקום סובלני, צבעוני מלא מוזיאונים, פארקים, תעלות שבהן ניתן לשוט בסירות קטנות או גדולות, חנויות קסומות שווקים וגבינות בטעמים נפלאים.

לסיכום, כדי לבחור יעד מוצלח לטיול מאורגן –  כל מה שצריך הוא לשוטט מעט ברשת ולהבין איזה יעד ממתאים לכם כזוג, משפחה, כקבוצת חברים ועוד ובכך ליהנות מחוויה יוצאת דופן.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד