קונה כל סוגי הרכבים

מתי לפנות לקונה כל סוגי הרכבים?

לאורך השנים המסים במדינת ישראל ירדו ועל אף זאת אחוז המיסים שמשלמים אזרחי ישראל הוא עדיין גדול ביחס לעולם. דווקא המיסים העקיפים הם הגדולים ביותר ביחס לעולם וזה משפיע בעיקר על אוכלוסיות עניות ממגוון סיבות שלא נפרט אותן כאן. אחד המיסים הגדולים ביותר ללא כל ספק הוא המס על הרכב המגיע לעשרות רבות של אחוזים ממחיר הרכב. כך יוצא כי קניית רכב היא משימה קשה לישראלים רבים ולא פעם ולא פעמיים הישראלים צריכים להשקיע מאות אלפי שקלים ברכב שלהם. על כן ברור מדוע אלפי ישראלים לא מחליפים את הרכב שלהם ונוסעים בו עד שהוא נופח את נשמתו ולא יכול לנסוע עוד לעולם. במקרה כזה מומלץ לכם לא להושיב את הרכב בחנייה אלא לשלוח אותו לגריטה ולפנות אל קונה רכבים לפירוק וזאת בכדי לקבל עוד כמה אלפי שקלים על הרכב.

מדוע כל כך חשוב לשים דגש על מי שאנחנו פונים אליו

שימו לב יש משמעות גדולה לשאלה לאיזה מפרק רכבים אתם פונים וזאת בכדי שתקבלו את הפיצוי השלם ביותר על הרכב. עליכם להבין כי ככל שתפנו אל מפרק יותר אמין והוגן כך תקבלו פיצוי יותר גדול על הרכב. לכן אתם צריכים לעשות כל מאמץ בכדי לפנות אל המפרק הטוב ביותר, המקצועי ביותר וההוגן ביותר שיש. שוק הפירוק וקניית הרכבים הוא פרוץ לחלוטין ואתם צריכים לחשוב היטב על השאלה מיהו המפרק או קונה הרכבים הטוב ביותר שייתן לכם את המחיר המנצח. נסו לפנות אל כמה מפרקים וכך יהיה לכם מושג כמה ישלמו לכם על הרכב שלכם.

נסו לקבל המלצות מלקוחות עבר של המפרק

אם אתם מתלבטים בין מספר קונים של רכבים אתם יכולים לפנות אל לקוחות עבר של המפרק וכך לדעת אם הוא הוגן והגון. בקשו מהמפרק לדבר עם לקוחות עבר שלו ותשמעו מהם כמה מחיר הוא לקח והאם היה זה מחיר הוגן. בקצת מאמץ אתם יכולים לקבל עוד אלפי שקלים לחשבון הבנק ועל כך אתם חייבים לתת את הדעת.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד