כדור כח

מה הופך את כדור הכח לשיגעון הבא

תחום הגאדג’טים מעולם לא היה פעיל כמו שעידן הנוכחי, כאשר אנשים כל הזמן מחפשים אחר הרעיון הבא שישעה את הפריצה אל התודעה ויהפוך להיות הגאדג’ט אשר נמצא בדרישה גבוהה בכל רחבי העולם. זה קרה עם הרבה מאוד המצאות ופטנטים שעבור דרך ארוכה והגיעו גם אל ארץ ישראל הקטנה, ועם רשת האינטרנט זה נראה כי כל אביזר שכזה מגיע בצורה שהיא הרבה יותר מהירה, כאשר רק נדרש לזהות את זה אשר יהפוך לגאדג’ט הפופולארי הבא.

כדור כח

המתנה לאנשי מחשבים

תחום המחשבים הוא מאוד חזק בעידן הנוכחי וכל הזמן אנשים מוצאים עבודה שהיא גם נוחה מבחינת ישיבה משרדית וגם מביאה להם שלל של פינוקים ככל שמדובר בחברה טכנולוגית חזקה ובולטת. הבעיה היחידה עם כל העבודה הזו שנעשית במצב של ישיבה היא הנזק לבריאות, כאשר עבודה שעות על גבי שעות בישיבה על כסא ובהקלדה חוזרת ונשנית על מקלדת גובה את המחיר שלה בכאבי גב וכאבי מפרקים. וזה מה שהופך את כדור הכח לשיגעון הבא עבור אנשי מחשבים רבים מאוד שרק מחפשים אחר דרך יעילה ומהירה לחזק את הידיים מבלי שהם יצטרכו לעזוב את עמדת המחשב או רק ללכת לסיבוב קצר שמשחרר את הגב ומחזק בו זמנית עם הכדור את הידיים והמפרקים גם.

איך הגאדג’ט עובד

עבור מי שעדיין לא מבין את זה ועדיין לא ראה חבר שמחזיק כדור כח ביד, כדאי להבין כי מדובר בהמצאה גאונית שבה יש למעשה משקולת בעלת התנגדות משתנה שמגיעה עד למשקל של 18 קילוגרם.הכדור הפנימי מסתובב יותר מהר ככל שמסובבים אותו בצורה יותר מהירה, כך שההתנגדות יכולה להיות לאימון מאסיבי או לאימון קליל עם סיבובים איטיים.

אם לכל אלה מוסיפים את העובדה כי הכדור הזה קטן ויכולים לשאת אותו לכל מקום ושהוא מגיע עם תאורת לד כחולה ומהפנטת שמופעלת עם התנועה הסיבובית, מקבלים את השילוב הנהדר של פתרון לאנשים שרוצים וצריכים לחזק את הידיים שלהם ונהנים לעשות זאת עם כדור כח בצורה נוחה בכל פעם מחדש.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד