large-home-389271__340

עיצוב בית בסגנון מודרני

עיצוב בית בסגנון המודרני הוא כזה שמאפשר תחושת ניקיון, הוא עתיר בקווים נקיים וביצירת תחושה אסתטית במיוחד.

כאשר בוחרים בעיצוב בסגנון המודרני חושבים על משטחים חלקים, רצפות מבריקות, מטבח שנראה תמיד נקי, ריהוט חדשני ופרקטי, כמו גם שלל כלים חשמליים שמקנים מקסימום יעילות והתאמה לאורח החיים.

כיום רבים האנשים שבוחרים בסגנון עיצוב מודרני לביתם, תוך שילוב של מוטיבים מהמזרח הרחוק או בחירה בסגנון פרובנס (סגנון שמגיע מחבל פרובנס שבצרפת) תוך תשומת לב לשיטת פנג שוואי בעיצוב אשר מאפשרת את היכולת ליהנות מזרימה טובה יותר של אנרגיה בבית. 

אבל במה מתאפיין העיצוב?

כפי שהזכרנו, עיצוב מסוג זה שם את הדגש על תחושת ניקיון ופשטות אך הוא עדיין מערב בתוכו השקעה לא מעטה בחפצים וריהוט כמו למשל השקעה במערכות ישיבה עשויות עור, שולחנות עץ או זכוכית כבדים, ארונות מטבח מותאמים אישית, ואף ריצוף גרניט פורצלן שמקנה לרצפות את המראה החלק והמבריק.

כיום רבים האנשים אשר בוחרים את סגנון העיצוב הכה פופולארי הזה מסיבות רבות ביניהן:

תחושת ניקיון וסדר – בית מנימאלי ומודרני הוא כזה שמקנה את היכול לשמור על בית נקי, נעים, וכזה שתמיד נראה נקי.
רצפות מבריקות – בזמן שרבים מהאנשים משקיעים בכל שנה בפוליש ובניקיון רצפות, באמצעות שימוש בריצוף כמו ריצוף גרניט פורצלן אפשר ליהנות ממראה נקי ומזמין בכל זמן.

התאמה לאורח החיים – כאשר מעצבים בית בסגנון מודרני הוא מתאים יותר לאורח החיים וזאת משום שבתים בסגנון זה נוטים להיות פונקציונאליים יותר.
שילוב עם בית חכם – עיצוב מודרני מקנה את היכולת לשלב בצורה הרמונית יותר את טכנולוגיית הבית החכם שמאפשרת שליטה על הבית בכל הנוגע למוצרי חשמל, לחסכון במים ובחשמל וניקיון קל הרבה יותר.

אז אם אתם רוצים לבנות, לעצב, לרצף, לעצב וליהנות מבית מודרני – זה הזמן לפנות אל המומחים בתחום אשר יוכלו לאפשר לכם הגשמת פנטזיות בכל הנוגע לנראות ועיצוב הבית.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד