לוח שעם

לוח שעם לכל מטרה

בזמן שאנחנו יכולים לראות ולחוש התקדמות טכנולוגית בכל כך הרבה מקרים, בכל כך הרבה מובנים, הרי שיש מצבים בהם אנחנו עדיין בוחרים להשתמש בדברים הכי פשוטים שיש, דברים ששום טכנולוגיה לא יכולה להחליף, לא בנוחות ולא באפקטיביות.

דוגמא טובה לכך זה לוח שעם עם מסגרת עץ. על פניו, זה הדבר הכי פשוט שיש. מדובר בלוח פשוט שתולים על הקיר או מניחים על מדפים, ובשביל להשתמש בו צריך פתקיות ונעצים או סיכות, אחרת הוא פשוט לוח וזה הכל. את מה שאנחנו יכולים לעשות איתו, אנחנו הרי יכולים לעשות עם כל מחשב, עם כל טלפון נייד. אנחנו יכולים לפתוח מסמך בוורד או באקסל, לפתוח אפליקציה של פתקיות בסלולר, והנה יש לנו מקום לכתוב את כל מה שאנחנו רוצים.

לוח שעם

אז למה בכל זאת אנחנו מעדיפים להשתמש בלוח שעם? מסיבה מאוד ברורה, זה הכי פשוט ונוח שיש. כל מה שאנחנו צריכים זה מקום להעמיד או לתלות את הלוח, כל סוג של נייר או פתקית יכולה להתאים, אנחנו יכולים גם לתלות תמונות, ציורים, רשימות וכל דבר אחר. אנחנו לא צריכים הרבה בשביל זה.

אך חשוב לא פחות, לוח שעם הוא חשוף וגלוי לכולם. אם נניח אנחנו רוצים להעביר מסר שכל עובדי המשרד יראו, זו הדרך הפשוטה ביותר, אם אנחנו רוצים להציג תמונה שכל מי שנכנס לבית יראה, זו הדרך הטובה. אנחנו לא צריכים לעשות את דרך מכשירי סמארטפון או דרך המחשב. בצורה כזו, אנחנו יכולים להיות בטוחים שכולם ראו את זה.

יש יתרון נוסף ללוח שעם, נניח ואנחנו רוצים להציג תמונה או ציור מסוים, אזי במקום לתלות אותה על הקיר, אנחנו שמים אותה על הלוח, ואם בבוא היום נרצה להחליף אותה בתמונה או ציור אחר, נוכל לעשות זאת, מבלי שאנחנו נהרוס את הקיר או את התמונה.

לוח שעם הוא בהחלט פתרון פשוט ונוח לכל מטרה, בין אם זה לשימוש עסקי, שימוש ביתי או כל דבר אחר. הוא הרבה יותר פשוט לשימוש מאשר אמצעים טכנולוגיים מתקדמים וצריך לומר שהוא גם הרבה יותר בריא מאשר שימוש בלוח עם גירים, כפי שהיה נהוג להשתמש בעבר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד