חנות אופטיקה

מדוע לבחור חנות אופטיקה שחברה בקופת חולים?

בכל הנוגע לעולם האופטיקה, אחד החידושים בתחום הוא חיבור בין חנויות משקפיים לקופות החולים, כאשר כיום אפשר ליהנות מכמה ומכמה יתרונות בשל חיבור מסוג זה.

חנות אופטיקה ששחברה בקופות החולים היא כזאת שיש בה חדרי בדיקות אשר מאובזרים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום בדיקות הראיה , תוך שצוות האופטומטריסטים שלה הוא מקצועי ונבדק על ידי קופות החולים, כאשר כל הצוותים הם אופטומטריסטים מוסמכים בעלי רישיון ממשרד הבריאות בלבד וכולם בעלי ותק וניסיון בבדיקות ראיה.

חנות אופטיקה

בנוסף, חנויות אופטיקה המקושרות לקופות החולים הן כאלה שיש ברשותן מעבדה מתקדמת בה מתבצעים חיתוכי עדשות, כמו גם שירותי תיקוני עדשה שנעשים באמצעות המכשירים והטכנולוגיה המתקדמת בעולם.

אבל מלבד זאת, מדוע כדאי לבחור בחנות אופטיקה שחברה בקופות החולים? הנה כמה סיבות טובות:

אמינות – כאשר אתם בוחרים חנות כזאת אתם יכולים לדעת כי אתם נמצאים במקום אמין אשר בו העובדים ואנשי הצוות עובדים במומחיות כדי לבצע עבורכם את כל הבדיקות ואת ייצור העדשות המתאימות לכם ביותר.

התאמה נכונה יותר – חנויות כאלה מהצעות התאמות טובות יותר והן בין הרצון למכור משקפיים גם כאלה שיסייעו לכם ליהנות מקנייה טובה ומתאימה לכם.

שירותי תיקונים – חנויות אופטיקה מסוג זה יקנו בדרך כלל שירות תיקונים שיאפשר לכם לבלות כמה שפחות זמן ללא המשקפיים שלכם.

מחירים טובים יותר – אחת הסיבות לבחור בחנויות מסוג זה היא היכולת לקנות מהנחה. כיום ישנם שלל מבצעים והטבות לחברי קופות החולים תוך קבלת שלל שירותים במחירים נמוכים מאד.

שילוב משקפיים לאחר ניתוחים – אם אתם מבצעים ניתוח לייזר, ניתוח קטרט ושלל טיפולים: חנויות אופטיקה המעודכנות עם קופות החולים, ידעו לבצע התאמה של משקפיים שיתאימו לכם עד להתאוששות מהניתוח.

קבלת עדכונים – באמצעות הצטרפות למועדוני לקוחות של חנויות אופטיקה מסוג זה, אפשר לקבל עדכונים שוטפים גם מקופת החולים וגם מהחנות, אודות מבצעים, הנחות וכל מה שחדש בעולם האופטיקה ובריאות העיניים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד