לוגו לעסק

3 סיבות שכל עסק זקוק ליצירת לוגו ייחודי

ישנם סימנים מסוימים אשר הופכים כל עסק, לא משנה אם הוא גדול או קטן, מקומי או בינלאומי, עסק שפונה לקהל לקוחות צעיר או מבוגר, לעסק מיוחד, עסק שאפשר להזדהות איתו, עסק שאפשר לזהות אותו בכל מקום. אחד מהסימנים האלה הוא הלוגו שלו.

כשאנחנו חושבים על נייק, מקדולנדס, קוקה קולה, אפל או כל חברה גדולה אחרת, אנחנו יודעים בדיוק מה הלוגו שלה, אנחנו יודעים בדיוק איך הוא נראה, אם נגיע למקומות שונים בעולם, נוכל לזהות אותו, יותר מזה, יש לוגואים שמוכרים לקהל המקומי כמו שהוא מוכר לכל אחד אחר בעולם, וזה מה שהופך את הלוגו לייחודי, מרשים ומיוחד.

לוגו לעסק

ישנן סיבות שונות מדוע אנחנו צריכים לייצר לוגו ייחודי, אנחנו נספק לכם 3 סיבות עיקריות, אך לפני כן חשוב לומר, יצירת לוגו מקורי זה עניין לא פשוט מצד אחד, אך מצד שני, אם אנחנו מצליחים לייצר לוגו כזה וליצוק לתוכו תוכן אמיתי, אנחנו יכולים להיות בטוחים שהלוגו הזה ימתג וימנף את היכולות העסקיות שלנו, ובעזרת שלושת הסיבות שנפרט מיד ובהן נסביר מדוע כל עסק צריך לוגו ייחודי, נוכל להבין כיצד זה יתבצע.

סיבה ראשונה, הזדהות, שייכות. לוגו זה כמו דגל של מדינה, זה כמו סמל של קבוצת ספורט. זה סימן שיוצר הזדהות, שייכות. הן של העובדים והן של הלקוחות  לכן אנחנו רוצים לייצר לוגו ייחודי, לא סטנדרטי, בשביל שכולם ירגישו את התחושה הזאת.

סיבה שנייה, יוצא דופן. לוגו ייחודי מבדיל אותנו מאחרים, הוא מייצר עבורנו פלטפורמה לפיה אנחנו יכולים להסביר, מדוע אנחנו יותר טובים מאחרים, מדוע משתלם לעבוד איתנו, להיות לקוחות שלנו, מדוע שווה להיות אנחנו.

סיבה שלישית, יכולת זיהוי. שוב, לוגו ייחודי, לוגו יוצא דופן, הוא כזה שאפשר לזהות בכל מקום, לא משנה אם אנחנו נמצאים בניו יורק או בחברון, אנחנו נדע לזהות אותו. זה מה שהופך אותו למיוחד, הוא ניתן לזיהוי בכל מקום בו אפשר לראות את הלוגו, לא משנה אם זה על המוצר או על פריט אחר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד