ניהול תקציב משפחתי

נטלי לזר על ניהול הון משפחתי

כידוע, עסקים משפחתיים הם סוג העסקים הנפוץ ביותר בעולם ומהווים כ-90% מכלל העסקים הקטנים והבינוניים וכ-40% מהעסקים הגדולים ביותר.

השילוב הייחודי של משפחה ועסק יוצר מורכבות משפטית שיש להקדיש לה תשומת לב מיוחדת, משתפת נטלי לזר. מורכבות זו תשפיע על בני המשפחה, על העסק ועל צדדים שלישיים שאינם בני משפחה או כאלו שהצטרפו למשפחה אגב נישואין או כידועים בציבור. העירוב בין אהבה וכסף, קריירה וכוח, החלטות אישיות והחלטות עסקיות, לעיתים מסתבך.

ניהול הון משפחתי

כדי להימנע מסיבוכים משפטיים או אתגרים בתוך המשפחה הנובעים ממורכבות זו, קיימת חשיבות עליונה בתכנון משפטי שימנע סכסוכים ומחלוקות עתדיים ועם זאת יגן על בני המשפחה, או על בני הזוג, על העסק והחיים שימשיכו לאחר דור המייסדים ויבטיח את חוסנה המשפטי של המשפחה.

עו”ד נטלי לזר הראל יודעת ליצור רשת ביטחון וניהול אסטרטגיה מניעתית, תוך כדי ראייה כוללת של העסק והמשפחה על ידי יצירת הסכמי ממון בין האדם למשפחתו, או עם בני הזוג שצורפו ויצטרפו לחייו, הסכמי שיתוף עם שותפיו לעסקים והסכמים עם יורשיו העתידיים על ידי הסכמי הלוואה, הסכמי ממון, הסכמים בין שותפים, הסכם בעלי מניות, יצירת נאמנות, עריכת צוואה ועוד כלים משפטיים זמינים.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד