מתנפחים לאירועים

איך מתפעלים מתנפחים בצורה נכונה?

כיום בכל יום הולדת נוכל למצוא מתנפחים לילדים בכל הגדלים.

רבים מן האנשים שרוצים שהמתנפחים יהיו חלק מהאירוע שלהם חושבים רבות איך הם יוכלו להביא את המתנפח לאירוע שלהם בצורה הקלה ביותר. בנוסף רוב אנשים חושבים שתפעול מתנפחים הוא דבר קשה ודורש בעל מקצוע. אז תרשו לנו לחדש לכם ולומר שתפעול מתנפחים זה דבר שכל בן אדם יכול לעשות זה לא קשה בכלל ואפילו איך לומר זה דבר פשוט למדי.

במאמר זה נביא לכם את הוראות ההפעלה בדרך הקלה ביותר לצורך הפעלת מתנפחים באירוע.

ראשית נאמר שהדרך הקלה לדאוג למתנפחים באירוע שלכם הוא באמצעות השכרת מתנפחים.

ניתן למצוא גם השכרת מתנפחים ליום הולדת במחירים אטרקטיביים ביותר.

מתנפחים לאירועים

אז בואו נתחיל, ברוב בפעמים נקבל את המתנפח כשהוא מקופל וקשור באמצעות חבל רשאית נצטרך לפתוח את קשר החבל ולאחר מכן לפרוס את המתנפח על שטח ההפעלה ממש כמו סדין.

לאחר שהמתנפח פתוח כולו על הריצפה עוברים לחלק של חיבור המפוח.

המפוח הוא בעצם דבר הכרחי לצורך הפעלת המתנפח, ומתחבר לחשמל ותפקידו לבזרים אויר אל תוך המתנפח לאורך כל ההפעלה, שימו לב כי כל עוד יש פעילות במתקן חובה על המפוח להיות פועל לאורך כל ההפעלה, ניתוק המתנפח באמצע ההפעלה וכשיש ילדים עלול לגרום לפגיעה חמורה.

בכל מתנפח קיים שרוול שאותו יש לחבר למפוח באמצעות סקו’ץ או חבל, יש לשים ל לפני הפעלת המפוח אנחנו עושים את החיבור הזה ומוודאים שהשרוול מחובר לפיית המפוח באופן שבו אין בריחת אוויר.

לאחר שחיברנו את השרוול באמצעות מתג הקיים במפוח נפעיל את זרימת האויר וכעת נחכה בין דקה לשתי דקות עד לניפוח המתנפח באופן מלא..

זהו כעת אפשר לקפוץ על המתנפח בהנאה!

שימו לב, יחד עם כל הכיף יש לשים לב לכללי הזהירות החמורים הכלולים במתנפחים ויש להשאיר השגחת מבוגר לאורך כל הפעילות.

כל האמור במאמר זה הוא לגבי רוב המתנפחים הקיימים בשוק, אך לעיתים יש מתנפחים שתפעולם הוא באופן שונה ולכן יש להתייעץ תמיד עם חברת ההשכרה ממנה אתם שוכרים את המתנפח.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד