יום כיף זוגי

יום כיף זוגי

שגרת החיים היא חשובה ומשמעותית והיא זו שמסייעת לנו לשמור על אורח חיים תפקודי ונורמטיבי. יחד עם זאת, היא עשויה להוביל לשחיקה ולשעמום. אם כך, מזל שיש פתרון מקסים שעשוי לנתץ את השגרה בקול רעם כביר ולהבעיר את הגחלת.

יום כיף זוגי

יום כיף לשניים

זוגיות היא כמו שתיל, שזקוק לטיפוח, להשקיה ולדישון באופן קבוע כדי שיצמח, יפרח ויניב את פירותיו. ובדיוק לשם כך, לעצור את המרוץ היומיומי ולהתרענן יחדיו עשוי להיות פתרון משובח. יום כיף זוגי יסייע לכם להתרענן יחדיו מהמתח ולהתכנס יחדיו כדי לבלות בנעימים ובאינטימיות.

קסם המגע

ישנם מתחמי ספא רבים, אך לא כולם מציעים את השירותים הייחודיים של מתחם קסם המגע, המנוהל בידי נחמה ויורם מדן. סביר להניח שלא תהיו מופתעים לשמוע שהם בני-זוג. למעשה, הם בני זוג מגיל 15, הורים מגיל 19 ומסעם הזוגי הוא נוסחה נהדרת לתהליך הבשלה והעצמה זוגי. במטרה לשפר את מערכת היחסים, הם התנסו בטיפול זוגי ובסדנאות זוגיות, טיפול וטנטרה. במהרה, הם החלו להתמחות בטיפולים זוגיים, טיפולי שיאצו ובהנחיית קבוצות מתוך מודעות לכוח המרפא של מגע משותף. כך, נולד לו המתחם המקדש את הזוגיות, הטיפול ומה שביניהם.

המתחם מציע חדרים מפוארים שיש בהם את כל מה שתזדקקו לו כדי לחוות בריחה מפנקת מהעולם שבחוץ. היחידות הגדולות והמרווחות כוללות מיטה זוגית סטנדרטית/גדולה מעוצבת, אמבט ג’קוזי מפנק במרפסת פרטית שתסייע לכם להתבודד מהעולם כראוי. ישנן יחידות נועזות וחושניות יותר להרפתקנים שביניכם המציעות את גולת הכותרת, שהיא ללא ספק כורסת טנטרה.

חבילות זוגיות

כדי להעשיר את החוויה הזוגיות, תוכלו להתנסות באחת ממגוון סדנאות הזוגיות שמציעים נחמה ויורם. סדנת עיסוי זוגית תכלול שלוש שעות של לימוד עיסוי ותתאים לכל זוג שמעוניין להפתיע, להיות מופתע וליהנות מקרבה, עונג והנאה. זוגות שאוהבים לפנק ולהתפנק ילמדו לשפר את התקשורת באמצעות המגע בחוויה מעצימה. ובפעם הבאה שזוגתך או בן-זוגך יבקשו עיסוי, אתם תעשו זאת ממש כמו המקצוענים.

מלבד סדנת העיסוי, תוכלו להתרשם ממגוון סדנאות מפנקות נוספות – סדנת טנטרה, ייעוץ זוגי וכן הלאה, שיזכירו לכם את מה ששכחתם וילמדו אתכם את מה שטרם הספקתם ללמוד ובסופו של דבר יקרבו אתכם זה לזו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד