מדביר פשפש

גם להדברת פשפשים יש פתרונות ירוקים

פשפשים הם עסק מאוד לא נעים. מן הרגע שבו הם מוצאים את הדרך שלהם פנימה אל הבית זה דבר מאוד לא פשוט להוציא אותם ממנו, כאשר במהלך כל הזמן הזה הדיירים של הבית חשופים אל העקיצות המאוד לא נעימות של הפשפש שמאוד מגרדות בעוד את הפשפש עצמו קשה מאוד לאתר ולהרוג. בייחוד כאשר אלו מתרבים להם בקלות וחיים בכל עונות השנה ללא כל בעיה ומתחברים להם בין הרהיטים של הבית מבלי שמבינים שהם בכל ל נמצאים להם אי שם.

הדברת פשפשים

איך יודעים שקיימים פשפשים

הדבר הראשון שלא ממש מבינים הוא כי נמצאים בבית פשפשים. הדבר מאוד בולט אצל אנשים שלא הייתה להם התעסקות קרובה עם פשפש בחייהם, ולכן עבורם זה לא ממש ברור כי הסימנים מסביב הם כאלה שעושה הפשפש, או יותר גרוע מכך, ערמה גדולה של פשפשים אשר לא יודעים שובע ועוקצים ללא הרף כאשר כולם ישנים. מה הסימנים של הפשפש?

הוא עוקץ, ובדרך כלל העקיצות מתרחשות בלילה, כאשר העקיצות חוזרות על עצמן אחת אחרי השנייה. את הסימנים שהם משאירים אפשר לראות בתור כתמים קטנים של דם על המצעים, הפרשות קטנות בצורה של גרגרים שחורים קטנטנים על הקירות וכן נשל של פשפש בצבעי חלודה במקומות המסתור ובסביבות הבית כולו. מזהים את הסימנים הללו? במזל לא ממש טוב, נראה כי הבית תחת מתקפה של פשפשים.

הדברת פשפשים טבעית

איך נפטרים מפשפשים מאוד לא רצויים בבית ללא שימוש בכימיקלים? כדאי להתחיל ולחפש במקומות המסתור האהובות עליהם שנמצאות בפינות של הבית ובתוך כל מיני פינות מסתור של רהיטי הבית גם. בשלב הראשון צריכים לשאוב את כל האזורים הללו בצורה יסודית עם שואב אבק מקצועי בעוצמה הכי גבוהה. השלב השני יהיה בעבודה עם קיטור יבש שוב בלחץ גבוה ככל הניתן עבור הקטילה של הפשפשים לצד הקטילה של הביצים שהוא כבר לבטח הספיק להטיל בסביבות של הבית. את כל המצעים של דיירי הבית חייבים לשים לכביסה בטמפרטורה גבוהה, כאשר את התלייה רצוי לבצע בשמש החמה או לחילופין בשימוש במייבש כביסה.

עוד מידע תוכלו למצוא בקישור זה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד