כספות מומלצות לאקדח

סוגי כספות מומלצות לאקדח

אם יש לכם נשק מכל סוג ואתם רוצים לאבטח אותו –  כספת (דבר שהוא בגדר חובה בעיקר שמדובר בבתים פרטיים או מוסדות ציבור) היא אלמנט חשוב ואף חובה שנועד להבטיח את הנשק שלכם ולשמור אותו מידיים של בני נוער, ילדים או כל מי שאינו יודע להשתמש בנשק ואל אמור להחזיק בו.

בשל כך חשוב שתבחרו את הכספת הנכונה והמתאימה לכם ביותר באתר http://j-sh.co.il, בזמן שכיום כספות חייבות להיות בטוחות במיוחד ולהתאים ליעד שלהן, בין אם מדובר בכספת לאקדח, כספת לתרופות, למזומנים ועוד.

כספות מומלצות לאקדח

אבל איזו סוגי כספות הן המומלצות?

הנה רשימה של 3 מהן:

  • כספת לאחסון נשק וסמים מסוג NS-100 – כספת זאת מיועדת לאחסון מוגן של נשק כמו גם של סמים והיא בגובה של 100 סנטימטרים, רוחב של 50 סנטימטרים, עומק של 42 סנטימטרים ובמשקל של 125 קילוגרמים. לכספת זאת סוג מנגנון אלקטרוני או מנגנון קומבינציה תוך שהיא מיוצרת בישראל.
  • כספת לאחסון נשק מסוג MAGNUM 25 – כספת אשר מיועדת לאחסון נשק והיא כזאת שעונה על דרישות חברות הביטוח, כמו גם על דרישות משרד הביטחון ומשטרת ישראל. הכספת הינה במידות של 25 סנטימטרים גובה, רוחב של 25 סנטימטרים ועומק של 25 סנטימטרים והיא שוקלת 13 קילוגרם ונפתחת באמצעות מפתח.
  • כספת לאחסון נשק מסוג BK 250 – כספת שחשוב להכיר היא כספת מכאנית שמתאימה לנשק לשימוש ביתי ומשרדי. הכספת עונה על דרישות חברות הביטוח בישראל והיא מיוצרת בהתאם לתקנים משטרתיים לאחסנה של 5 כלי נשק. הכספת הינה במידות של  25 סנטימטרים גובה, רוחב של 25 סנטימטרים ועומק של 25 סנטימטרים והיא שוקלת 25 קילוגרם ונפתחת באמצעות מפתח.

כדי למצוא את הכספת המתאימה לכם מכל  – חשוב לבחור בחברות המתמחות בתחום ונחשבות ותיקות ומובילות בשוק הכספות והביטחון, ומתוך כל לבחור בכספת הטובה ביותר לאחסון, אבטחה והטמנת הנשק שלכם, תוך בחירת כספת בטוחה, עומדת בתנאי הביטוח וכלל התקנים של תווי התקן המחמירים ביותר.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד