ניהול חניונים

מה זה ניהול חניונים

רבים מבעלי הבניינים המשותפים, בעלי עסקים, יזמים וקבלנים אשר רוצים לדעת מהי הדרך הטובה ביותר לאבטח ולהפוך את החניון בבניין ליעיל פרקטי ובטוח.

כיום חניונים מספקים פתרון נפלא שבאמצעותו אפשר לאחסן את הרכב ללא בעיות חניה.

מה יכול להשתבש בחניון? ואיך אפשר לפתור את זה?

הכל על ניהול חניונים בהמשך.

חנייה פרטית של כל מבנה, בין אם גדולה או קטנה, היא כזאת אשר מקנה נוחות, יעיל ופתרון פרקטי לבעיות חניה כמו גם לצפיפות של מכוניות שחונות לצד הכביש.

כיום כמעט בכל מבנה ציבורי או פרטי ישנה חניה מקורה מתחת לבניין, כאשר התקנות בבניית בניין חדש מורות תמיד על בניית פתרון אולטימטיבי לבעיית החניה בישראל.

אחד הפתרונות כפי שהזכרנו היא חניה תת קרקעית, כאשר באמצעות ניהול חניונים SLPR אפשר להסתדר בצורה טובה יותר עם חניה מסוג זה.

ניהול חניונים

אבל מה זה ניהול חניונים?

ניהול חניון הוא בעצם שירות שניתן על ידי המומחים בתחום אבטחת חניונים, כאשר שירות זה כולל שלל מערכות המותאמות אישית ללקוח.

מערכות מסוג זה כוללות: מערכות אבטחה מתקדמות  לניטור משתמשים ומכוניות, מערכות מותאמות אישית למבנה שמסייעות  בניטור ושליטה בשטח החניה כמו גם בהכוונת רכבים,  קבלת בקרה בשטח החניון באמצעות מצלמות אבטחה ותיעוד שטח החנייה, התאמת מערכת זיהוי פנים או זיהוי ביומטרי שנועדו לשמור על בטחון החניון תוך קבלת חנייה מבוקרת בשטח, מצלמות ייחודיות המשמשות לתיעוד של רכבים הנכנסים לשטח החניה כמו גם מערכת לניהול וניטור רכבים לפי לוחיות רישוי ושלל מערכות מתקדמות וחכמות  לניטור פקקים ועומסי תנועה, שירותי בטיחות ובטחון ועוד.

איך אפשר לקבל את השירות?

על מנת ללמוד יותר על ניהול חניונים והתאמת שירותים מתאימים,  יש להתייעץ עם אנשי המקצוע המומחים בתחום ובכך ליהנות מ’ראש שקט’ בכל הנוגע לבטיחות בחניון שלכם. בכך תוכלו לנהל חניון בצורה טובה, לאבטח אותו, להימנע מסיבוכים ותביעות ולאפשר שירות מושלם למשתמשים במבנה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד