ניקיון לבית ולמשרד

המדריך המלא לניקיון מושלם בבית ובמשרד

נושא הניקיון וההיגיינה בבית פרטי אינו דומה כלל לניקיון משרדים ובתי עסק. בבית פרטי השטח הוא די מוגבל ויש אזורים מוגדרים ומסודרים – יש סלון, מטבח, חדרי שירות ושירותים וכמה חדרי שינה להורים ולילדים. בעוד במשרד מדובר לרוב בשטחים גדולים עם המון חדרים פרטיים לצד חדרים יותר גדולים כמו חדרי ישיבות וחדרי מנהלים. ההבדל הכי גדול הוא מבחינת האכפתיות, כאשר בבית אנו שמים לב לכל לכלוך, וכאשר אנחנו במשרד, תשומת הלב יורדת ואנשים שמים מבטחיהם בעובדי הניקיון.

תקופה החגים מתקרבת ואנשים צריכים לדאוג לנקות את הבית והמשרד שלהם, על מנת שיהיו נעימים ונקיים לעבודה. ניקיון מאסיבי ומקיף צריך להיעשות אחת לתקופה ולרוב, אנשים בוחרים בתקופה שסביב פסח וראש השנה כדי להפשיל שרוולים ולבצע את אותו ניקיון רציני. הדבר הכי חשוב בניקיון גדול הוא להבין שלא מדובר בניקיון רגיל. צריך להרים ולהזיז רהיטים, להשתמש בתכשירים מיוחדים, לטפס על מקומות גבוהים ולהתחיל גם לפרק אלמנטים כמו חלונות ודלתות. צריך להיכנס למוד מסוים מאוד ולהבין שב-4 או 5 השעות הקרובות, יש עבודה קשה ומאומצת שמטרתה להביא לניקיון מוחלט.

ניקיון לבית ולמשרד

גם בבית, גם בעבודה

את הניקיון הגדול הזה מבצעים כמובן בבית, אך גם במשרד יש אחריות גדולה לגבי ההיגיינה. אמנם חברת הניקיון היא זו שעושה את מרבית העבודה, אך גם העובדים צריכים לשמור על ניקיון בסיסי בעמדה שלהם. זה כולל מעבר עם מטלית לחה, פינוי פסולת וניקוי מכשור אחת לתקופה. כמובן שיש אחריות גם באזורים המשותפים, וזה כולל שמירה על ניקיון במטבח ובשירותים וכמובן פינוי הפסולת מחדר הישיבות לאחר ישיבה.

טיפ נוסף שקשור במטלות ניקיון קשור לעבודה עם חברות ניקיון. בסופו של דבר, רק חברות ניקיון איכותיות יעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר. הן יגיעו עם הציוד הנכון, הידע והניסיון שיעזור להם לנקות כל פינה וכל רהיט, ובכך להשיג את מטרת העל, או בבית או במשרד. החברות הטובות ביותר הן אלו שמחזיקות עובדים טובים (ועל פי חוק) וכן נותנות להם את כל הכלים לבצע את הניקיון בצורה מהירה ויעילה. חשוב מאוד לחתום על תקופה קצרה של ניסיון כדי לבדוק את החברה, ורק לאחר מכן להמשיך הלאה. בנוסף, יש לתאם ציפיות עם אנשי החברה כדי לראות מה נחשב לניקיון מקובל ומה לא. יש אנשים ששוכרים שירותי ניקיון לבית, אך השירות הזה נפוץ יותר במשרדים, במיוחד כאשר מדובר בניקיון יום יומי.

מיקום בעייתי

מבחינת מיקום, אין ספק שיש הרבה יותר משרדים במרכז הארץ מאשר בפריפריה. תל אביב לדוגמה, היא צפופה מאוד ותנאי המחייה והעבודה הם לא תמיד אידיאליים. אנו מכירים את בעיית הדירות הישנות בתל אביב, אך חשוב לדעת שגם לצד משרדי ההיי טק המפוארים, יש גם משרדים ישנים ושבורים הזקוקים לרמה גבוהה של תחזוקה.

גם המשרדים הישנים והמכוערים צריכים לייצר סביבת עבודה נעימה וטובה עבור העובדים שלהם ולכן, צריכים לחפש חברת ניקיון משרדים באיזור המרכז שתענה על הצורך הזה. יש לא מעט חברות ניקיון משרדים במרכז הארץ ובגוש דן אשר מספקות שירותים שונים ומגוונים. ניקיון המשרדים כאמור, הוא מאוד שונה מניקיון ביתי ולכן, החברות הללו מספקות לעובדים שלהם את הכלים הנכונים כדי להתמודד עם לכלוך משרדי ואלמנטים שנוגעים למשרד – כמו מטבח ושירותים שמשמשים עשרות אנשים, ולא רק אדם אחד או שניים.

ההיגיינה במשרד היא קריטית לנראות ולהצלחה של החברה. עסק חייב להיות נקי לא רק למען העובדים והלקוחות שלו, אלא גם כלפי עצמו. הוא חייב לכבד את עצמו ורק מקום אשר שם דגש על מכלול הדברים שקשורים בניהול עסק, יכול להצליח.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד