מכירות אונליין

מכירות אונליין ללא אחזקת מלאי

כשאנחנו בוחנים התנהלות של עסק מסחרי באופן מסורתי, עסק אמור לשווק מוצרים לקהל הרחב או אפילו לספקים בתחומים שונים, אנחנו יכולים לראות שיש לא מעט משתנים שיוצרים עלויות עודפות, עליהן צריך להתגבר בדרכים שונות ולא פעם, אותן עלויות יוצרות מצב בו המשווק צריך לעלות את מחירי המוצרים על מנת להחזיר לעצמו את עלויות האחזקה ולייצר רווחים.

מכירות אונליין

דוגמא קלאסית בלא מעט תחומים, הוא כל מה שקשור לאחזקת מלאי ושינוע שלו. ניקח למשל עסק שמוכר בגדים לקהל הרחב. אז מלבד החנות עצמה, בה הוא מציג את מרכולתו לקהל, הרי שהוא גם אמור להחזיק מחסן עם מלאי, אשר מאפשר לו למלא את המדפים בכל פעם כשהם מתרוקנים, להציע מוצרים חדשים, וכן עודפים. גם אם הם מדובר במחסן שנמצא ליד החנות עצמה, עדיין מדובר בעלות עודפת עבורו. בין אם זה בכל הקשור לשינוע המלאי למחסן, עלות שכירות המבנה עצמו, תחזוקה של אנשי מקצוע ועוד.

אך ישנם מצבים בהם אפשר למכור מוצרים מבלי להחזיק מלאי ובכך למעשה להימנע מאותן עלויות עודפות. זה אפשרי כאשר מדובר בעסקים בתחומים מסוימים, בפרט כאשר מדובר במכירות אונליין בכמויות מצומצמות.

כיצד עושים את זה? במקום להחזיק מחסן עם מוצרים בבית או בכל מקום אחר, אנחנו יכולים לעשות שני דברים אחרים. ראשית, אנחנו יכולים לייצר אתר שמאפשר לבעלי מקצוע בתחומים שונים למכור את מרכולתם ואנחנו בעצם נהיה רק המתווכים ביניהם לבין הקהל הרחב.

אופציה אחרת, לא פחות טובה, היא לייצר אתר מכירות שלא עובד על מלאי, אלא על הזמנת מוצרים או הזמנת שירותים מסוגים שונים, אשר מתבצעים וניתנים בו במקום או ללא צורך במלאי, כמו שניתן ללמוד בקורס דרופשיפינג.

צריך לומר, לא כל אחד מסוגל לייצר תהליך מכירות שכזה, לא תמיד זה אפשרי וגם כאן עדיין ייתכנו עלויות נלוות מסוימות. בכל מקרה, מדובר בתהליך שהוא הרבה יותר זול ופשוט, מאשר לפתוח חנות, לשכור מחסן, לרכוש מלאי ולהציע אותו למכירה לקהל הרחב, עם כל מה שזה דורש וכל העלויות שזה מחייב מבחינתנו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד