הובלות משרדים במרכז

הובלות משרדים במרכז

ישנן סיבות שונות להעברה של משרד למקום אחר. זה יכול להיות עקב גידול משמעותי בכוח האדם שמצריך מקום נוסף או אפילו שדרוג של עסק הישן מבחינת המיקום שלו והעברתו לאזור מרכזי יותר. העברה של משרד גם אם הוא לא גדול כרוכה בעבודה רבה, וכדאי שהיא תתבצע על ידי אנשי מקצוע בתחום ההובלות.

הובלות משרדים במרכז

החברה שמובילה את המשרד

הובלות משרדים במרכז היא אחד האתגרים הגדולים ביותר שעומדים לפתחן של חברות ההובלה במרכז. לא כל חברה תהיה מצוידת בניסיון המתאים שיאפשר לה לבצע את ההובלה כמו שצריך מבלי לגרום נזק (גם אם בטעות) לציוד או לניירת. כל שכן כאשר מדובר על משרד גדול עם עובדים רבים שלא יכולים להרשות לעצמם לבזבז ימי עבודה מיותרים.

מפרקים ומרכיבים במקום

משרד בניגוד לבית מכיל ריהוט משרדי רב שכולל מגרות, שידות, ארונות וגם שולחנות וכיסאות מחשב. היות שמדובר על ריהוט יקר ומסורבל אז מומלץ לפנות רק לחברה מקצועית בעלת ניסיון:

  • במקרים רבים ישנם ארונות שיש צורך לפרק אותם ולהרכיב מחדש. עבודה זו דורשת ניסיון וההבנה של המרכבים השונים ולא כדאי לנסות לפרק ולהרכיב את הארונות באופן עצמאי. ניסיון כזה עלול להסתיים בפציעה או בנפילה של ארון.
  • משרדים הם מקום שיש בו מסמכים רבים בתוך מגירות, קלסרים ומקומות נוספים. איבוד של ניירת חשובה עלולה לגרום לבזבוז זמן וגם לאיבוד של חומרים חשובים. חברת הובלות טובה תדע לארוז את כל המסמכים בצורה מסודרת ולשאיר את הסדר על כנו גם במקום החדש.
  • העברה מקומה גובהה או אל קומה גבוהה כרוכה בשימוש של מנוף ייחודי. לא כל חברה מחזיקה מנוף כזה וגם אם כן אז ישנה חשיבות לדעת איך להשתמש בו כמו שצריך.

עוד קרטון אחד ודי

ישנם משרדים גדולים שהפינוי שלהם הוא מסובך מאוד. חשוב לוודא שלא נשאר דבר מאחור ורצוי לסרוקה את השטח כמה פעמים עם נציג החברה ולהיות בטוח שהכול עלה על המשאית. לאחר שכל הציוד כבר על המשאית ניתן להתחיל לנוע אל עבר היעד החדש ולהתחיל לפרוק את הציוד בזהירות ובמקצועיות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד