טיולים בהודו לדתיים

טיולים בהודו לדתיים: לא מה שחשבתם

טיולים הם הדבר הזה אשר מאפשר להתחבר יותר אל החופש ופחות אל כל אותן המשימות שאותן מבצעים באופן רגיל בבית ובמקום העבודה. יציאה אל טיולים היא פעולה שאותה אנשים רבים מבצעים לכל הפחות פעם בשנה, כאשר יש כאלה אשר יוצאים אל טיולים בחו”ל פעם בשנה וכאלה אשר בוחרים לטייל אפילו הרבה מעבר לכך. אחד מן המכשולים לטיול נעים בחו”ל הוא לא העלות שיכולה להיות גבוהה, אלא הבחירה של מקום שבו יכולים לצאת לטיול משפחתי כאשר אותה המשפחה היא כזו אשר נמנית על המגזר הדתי, דבר שמחייב התאמה לצרכים שלה.

טיולים בהודו לדתיים

טיול משפחתי בהודו

אין כמו לצאת אל טיול משפחתי שבמסגרתו לא רק לומדים להכיר עמים אחרים, אלא להכיר האחד את השני במקום שבו יוצאים מהגבולות של המדינה וגם מאלה של העצמי. אולי זה נשמע מוזר לראות מטיילים שהם שומרי מצוות עם כיפות וציציות יוצאים אל מקומות שאליהם בדרך כלל יוצאים ישראלים שקרובים מאוד אל הרוח ומחפשים התעמקות נוספת בעולמות של הרוח בהודו שהיא כתובת מושלמת לאנשים רוחניים, אבל אנשים דתיים הם כאלה שגם מחוברים מאוד אל עולם הרוחניות רק עם הדגש על כל מה שמחויב אדם יהודי לעשות עם כל אותן תרי”ג מצוות. גם כאשר נמצאים במדינה מרהיבה ביופייה כמו הודו הענקית.

מקבלים מלוא ההנאה בטיול

כדי ליהנות מטיול משפחתי בהודו צריכים הרבה יותר מאשר לתכנן את המסלולים ולהבין כי מדובר בארץ שהשטח שלה הוא השביעי בגודלו בעולם וכולל צירוף של כמה מדינות יחדיו לכדי רפובליקה גדולה ומגוונת, אלא צריכים להבין איך כל אותן המחויבויות הללו עבור קהל מטיילים יהודי יכולות להמשיך ללא כל מפרע עם המנהגים של התפילות ואלה של אכילת אוכל שהוא כשר לחלוטין.

לשם כך קיימות חברות אשר מציעות טיול כשר בהודו שמתוכננים באופן ספציפי עבור המטייל הדתי, וכך כולם יוצאים שמחים ומאושרים על כך שהכירו מקום מרהיב כמו הודו וזאת בהתאם לדרישות הדת ומבלי להרגיש דבר מלבד את החיבור הזה אל מקום בעל רמה גבוהה מבחינה רוחנית.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד