השכרת תפאורה

תפאורה המתאימה לאירוע שלכם

אירועים הם מן הסתם המקום המתאים להשתמש בסוגים שונים של מתקנים שמיועדים במיוחד עבור האורחים ומארגני האירועים –  אם מדובר על תערוכה, תצוגת אופנה או כנס כלשהו. בכל מקרה התפאורה תקבע את הרושם הראשוני של הקהל ואת ההתייחסות שלו לכל מה שמתרחש במתחם האירוע. על מנת להרשים את קהל המוזמנים יש לנקוט בדרכים יצירתיות ואף להשקיע משאבים רבים בעיצוב, הקמה ויצירתיות.

השכרת תפאורה

עם מי כדאי להתייעץ

כמו בכל תחום גם בתחום השכרת תפאורה ישנם אנשים אשר מבינים בנושא ואליהם כדאי לפנות. ככל שמדובר על אירוע, המראה החיצוני הוא בעל משמעות רבה ועשוי גם לקבוע את רמת ההצלחה שלו. לא כל תפאורה תחזיק מעמד ועל כן כדאי לוודא שמדובר על חומרים עמידים שמתאימים לתנאים שבהם יערך האירוע ויחזיקו מעמד במשך כל זמן ההתרחשויות.

התפאורה יכולה להיות כללית או ספציפית וניתן לשלב בה את הלוגו של החברה, הצבעים השולטים ועוד דברים. הקמת התפאורה עדיף שתיעשה על ידי מקצוענים שידעו לאבטח אותה נכון ללא כל סכנה לקריסה או נפילה של חפץ זה או אחר. כדאי גם להתחשב בכמות האנשים שיהיו באירוע ובגודל החלל שהוקצב לשם כך. אם מדובר על אירוע שמתקיים תחת כיפת השמיים אז אין גבול לגובה או לגודל של התפאורה, ולמעשה הכול תלוי בתקציב שלכם לצורך העניין. אם מדובר על מקום מצומצם יותר אז כדאי לתכנן מראש את כל המידות כך שלא תקלעו לבעיה. יש להביא בחשבון מצבים של רוח חזקה, שמש או כל דבר אחר שעשוי להזיק לתפאורה או פשוט לגרום לה להראות לא מושקעת.

שימוש חוזר

אם מדובר על תפאורה יקרה אז ניתן לאחסן אותה ולעשות בה שימוש חוזר בכנס או לשכור אותה. בכל מקרה, תפאורה לאירועים היא מסמר הערב ולא כדאי להתפשר על האיכות והנראות שלה. בסופו של דבר היא זו שתקבע אם יראו אתכם באופן ברור ויבינו על מה מדובר או שיתעלמו. הלקוח הפוטנציאלי מבין תוך כמה שניות על מה מדובר וצריך להיות ברורים ומדויקים. כל טעות עשויה לעלות לכם באובדן של לקוחות.

מעוניינים בהשכרת תפאורה מנצחת באירוע שלכם? באתר דה בסט תוכלו להשאיר פרטי התקשרות ויחזרו אליכם בהקדם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד