LMS לניהול הכשרות חכם

LMS לניהול הכשרות חכם

לאורך השנים חל שינוי ניכר בכל מה שקשור בתהליכי למידה בארגונים, עסקים וחברות. אם בעבר היו שמים דגש על הכשרות פרונטליות אותן מעבירים מדריכים שהם בעצם עובדים בתוך החברה, מה שהיה גוזל זמן רב, התארגנות והתאמת התכנית לכל קבוצה מחדש, היום בעזרת מערכות מידע מכוונות ניתן להנות מהדרכות דיגיטליות שחוסכות זמן משמעותי ואף מייעלות את תהליכי הלמידה של העובד.

בצורה כזו, כל עובד יכול ללמוד את הדברים החשובים לפי הקצב שלו ובהתאם להכשרה שלה הוא זקוק ואין הוא צריך להתעכב על דברים שפחות רלוונטיים אליו. LMS לניהול הכשרות חכם – מה זה אומר?LMS לניהול הכשרות חכם

מדובר בעצם במערכת ייחודית שעוזרת לשמור על ארגון במערכי הקורסים השונים ומועברים בצורה מקוונת. המערכת עצמה תומכת בתוכנות כמו AICC, XAPI  ו- SCROM. בעזרת התוכנה ניתן לשמור על עדכון לאורך כל תהליך ההכשרה של העובדים ולבקר אחר התכנים מבלי להתאמץ, מה שחוסך המון זמן בתהליכי מעקב. בנוסף, המערכת מאפשר לעובדים לשאול לאורך כל תהליך הלמידה שאלות ולקבל את התשובות בצורה מהירה מאנשי מקצועי העובדים בתוך הארגון, מה שמאפשר התקדמות אישית יעילה ואיכותית.

עבודה עם LMS  – יתרונות

  • חיסכון אדיר בזמן
  • חיסכון בכוח אדם ומשאבים
  • מערכת אשר מייעלת את תהליכי הלמידה
  • מאפשרת לבצע את הלימוד באופן עצמאי ואינדוידואלי בהתאם לסוג ההכשרה שהעובד אמור לעבוד
  • שאילת שאלות בצורה מהירה וקלה
  • אינטואטיבי, נגיש ופשוט לשימוש
  • עוזרת לשפר את ביצועי העובדים באופן ספציפי ולהגשים את המטרות של הארגון כולו באופן כללי

מערכת LMS מאפשרת מגוון של ביצועים תוך שימוש חכם ברשת האינטרנט ורשתות חברתיות. ניתן לנהל בצורה מעולה את כל תהליכי הלמידה של העובדים בארגון לפי צוותים, מחלקות ונושאים. בנוסף, ניתן לחלוק ידע אחד עם השני, להעלות בעיות ופתרונות ולהנות ממגוון של פיצ‘רים שעוזרים לשפר מגוון של תהליכים בתוך הארגון. בעזרת המערכת ניתן לנהל את תהליכי הלמידה של העובדים מכל מקום, להפחית טעויות תוך כדי עבודה ולמזער נזקים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד