משחקי רצפה גדולים

משחקי רצפה גדולים

כל מי שביקר אי פעם בחו”ל, יכול היה למצוא את עצמו עומד מול כלי שחמט ענקיים אשר מפוזרים באמצע פארק, כיכר או בפינת רחוב. לא מדובר בעניין סטנדרטי של מה בכך. מדובר במשהו ייחודי אשר איננו מיועד רק לעיצוב אלא גם למשחק. יכול להיות שבאותו רגע ויכול להיות שאם נמתין קצת, נראה חבר’ה שבאמת משחקים עם הכלים האלה.

מדובר במשחקי רצפה גדולים. אומנם איפה שאנחנו נמצא אותם בחו”ל, אין להם משמעות אלה בכל מה שקשור לעיצוב או אטרקציה של המקום. אך אנחנו יכולים למצוא משחקים מסוג זה, בין אם זה שחמט, דמקה, או משחקים אחרים, אשר משמשים כמשחקי רצפה גדולים לצרכים קצת יותר מעשיים, עם משמעות גדולה יותר.

משחקי רצפה גדולים

למשל, אנחנו יכולים לראות לא פעם, בהפעלות של ילדים ובני נוער שימוש במשחקי רצפה גדולים. לא פעם נראה ילדים מתבקשים לשחק דמקה במשחקי רצפה גדולים, באולינג ומשחקים אחרים שמתאימים להם. המטרה כאן, היא לא רק המשחק עצמו, הרבה פעמים הוא אמצעי להשגת המטרה. שכן המטרה בסופו של דבר היא ללמד את הילדים לשחק ביחד, ללמד אותם כיצד לעבוד אחד עם השני, כיצד לייצר תהליך חברתי טוב יותר.

צריך לומר, משחקי רצפה גדולים משרתים לא רק ילדים ובני נוער, אלא הרבה מעבר לכך. הם משרתים גם מבוגרים. בין אם מדובר במבוגרים שעובדים ביחד, מבוגרים שמשרתים ביחד, וכן אפילו בני משפחה, בני זוג ועוד. לעיתים הם מבקשים לעשות את זה בשביל הכיף ולעיתים הם מבקשים לעשות את זה בשביל לקבל כלים מסוימים, כאלה שהם לא יכולים למצוא במקומות אחרים, בטח לא במשחקי מחשב, טלפונים סלולאריים או בכל כלי אחר דרכו הם מתקשרים היום.

משחקי רצפה גדולים מאפשרים להם לייצר תקשורת אידיאלית ביניהם. דרך זה שהם אמורים לבצע מהלכים שונים, דרך זה שהם אמורים להסביר אותם, ואפילו דרך זה שהם אמורים לעמוד בכללי המשחק ולא להפר אותם.

לסיכום, משחקי רצפה גדולים יכולים להיות מאוד פרקטיים, מעבר לעניין הכיפי שבדבר או לעיצוב היפה של המשחק המוצב בכל מקום שהוא.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד