בטיחות בבריכת שחייה

אביזרים לשמירה על בטיחות בסביבת הבריכה

השחייה בבריכה היא תענוג גדול, וכמעט כל אחד מוצא את עצמו משכשך במימי הבריכה העירונית או זו שנמצאת ליד הבית הפרטי. מאידך ישנם כמה כללי בטיחות אשר כדאי להכיר ככל שמדובר על בריכות שחיה. ראשית יש לזכור שעומק המים בבריכה סטנדרטית הינו יותר מגובהו של אדם בוגר. עובדה זו מביאה אותנו למסקנה שבאזורים שונים בבריכה לא ניתן לעמוד ומי שלא בקיא באמנות השחייה עלול גם לטבוע.

בטיחות בבריכת שחייה

שוחים על בטוח

גם סביבת הבריכה היא אזור אשר מועד לפורענות. מסביב לבריכות ציבוריות ניתן לפגוש בשלטים שונים אשר מזהירים מפני עומק הבריכה וגם מפני נפילה אל המים. ריצה בסביבת הבריכה היא מסוכנת מאוד, שכן עלולה להתרחש התנגשות או הפלה של אדם אל המים. על כן כדאי להכיר את כללי הבטיחות ולהשיג חווית רחצה בטוחה ונטולת סיכונים.

איך רצוי לנהוג בסביבת בריכת שחיה

אם הגעתם אל בריכת שחיה ציבורית אז ישנם כמה דברים שכדאי לדעת:

  • ראשית יש לבדוק שנמצא במקום מציל מוסמך. רחצה ללא מציל היא מסוכנת ועלולה להסתיים בטביעה.
  • בנקודות שונות בבריכה ישנן מדרגות ייעודיות אשר מיועדות לכניסה בטוחה למים. מומלץ להיכנס רק דרכן ולא לקפוץ מהגדה.
  • אם מדובר על בריכה פרטית אז כדאי להאיר את השטח היטב כך שכל מי שיגיע לבריכה יבחין בה ויוכל להיזהר מנפילה. ישנם גופי תאורה שניתן להטמין בתוך הבריכה והם עמידים למים, חוץ מהאווירה שהם יכולים לתרום הם גם אביזר בטיחותי שיכול לספר לנו אם יש מישהו בבריכה ואם הוא שזקוק לעזרה כל שהיא.
  • כאשר הבריכה לא בשימוש אז מומלץ להקיף אותה בגדר שתמנע נפילה לא זהירה אל המים. אפשר גם לרכוש כיסוי בריכה שימור על ניקיונה וגם יבטיח את שלומם של העוברים והשבים.

משחקי מים

ישנם סוגים שונים של מצופים, גלגלים ומזרוני ים שאפשר להשתמש בהם בים או בבריכה. כדאי שלא להסתמך רק עליהם ורצוי שתמיד יהיה מישהו מבוגר אחראי במים שישגיח על המתרחצים. אם מדובר על ילדים קטנים אז לא מומלץ להכניסם לברכה שעומקה יותר מ-70 ס”מ.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד