מערכת אזעקה לעסק

מערכת אזעקה לעסק

בטיחות בעסק כשמירה על התנהלותו התקינה היא צורך בסיסי של כל עסק. בעל העסק עושה כל שניתן כדי שכך יפעל העסק אך הוא לא נמצא בו תמיד, בכל נקודת זמן ובוודאי לא בכמה אתרים אם מדובר בעסק בעל שלוחות .

אזעקה לעסק

אזעקה היא מערכת התרעה המגנה על העסק ומתריעה במקרה של חשד לבעיה כלשהי כמו פריצה.

כדי לקבל את האפקט הנדרש ואת מלוא ההגנה, חשוב להתייעץ עם גורמים בעלי ידע נרחב ומוניטין בתחום זה שיבחנו את הצורך הספציפי של העסק על פי גודלו הפיזי של המשרד, האולם, המפעל וכו’ ויגבשו עם בעל העסק חשיבה על המערכת המתאימה ביותר עבורו. חשוב להתקין מערכת אזעקה איכותית כך שהיא תבצע את כל הפעולות הנדרשות בזמן אמת ושתהיה אפשרות לראות מה קרה בכל נקודת זמן.

החברה שמתקינה את המערכת מעניקה בדרך כלל גם שירות במקרה של תקלה בעבודת המצלמה או באפשרויות הצפייה בנתונים השונים.

סוגי אזעקות לעסק

קיימות מערכות אזעקה הפועלות בשיטה הקווית המצריכות תשתית ייעודית, חיווט חוטים על פני כל השטח. כמו כן, מערכות אלחוטיות שבהן אין צורך בחיווט חוטים או בתשתיות ולכן קל הרבה יותר להתקין אותן ולחבר אותם לרשת.

גלאי האזעקות

כדי להיות מוכנים לכל תרחיש, מחברים כמה סוגים של גלאים למערכת האזעקה. לכל גלאי יש מטרה . על החלון, רצוי להתקין גלאי מגנט המזהה תנועה היכולה להצביע על פורץ המנסה לחדור פנימה . הגלאי מזהה שבירה של החלון, פתיחה בשעה לא הגיונית כמו לדוגמה באמצע הלילה, הפעלת לחץ על החלון, פתיחת דלת וחשד שמישהו נכנס לאור איתור וזיהוי של חום גוף.

גלאי נפח מזהה שינוי בתנועתיות ובנפח הקיים בחדר כמו חדר ריק בלילה שמתווסף לו לפתע נפח מצביע על אדם או אנשים הנמצאים במרחב. גלאי שברי זכוכית, גלאי אקוסטי שמגלה קולות הבוקעים מהמשרד כמו קידוח או ניסור של פתחי הכניסה או הכספת וגלאי סורגים המאתר טיפוס על הסורגים או ניסורם.

פעולת ההתרעה של מערכת אזעקה לעסק

מערכת האזעקה פועלת באופן אוטומטי ובעל העסק מקבל שיחת טלפון עם פרטי ההתרעה. במקביל, מקבלת את ההתרעה גם חברת אבטחה המכירה היטב את העסק ואת צורת התנהלותו. אם נראה כי מדובר באירוע חריג ויש חשש לפריצה יוצא לשם באופן מידי סייר כדי לראות מה קורה בשטח ובמידת הצורך הוא מזעיק גם כוחות סיור עירוניים או למשטרה, על פי המקרה.מערכת אזעקה לעסק

פריצה לעסק

תוצאות פריצה לעסק הן חמורות מאד. הפורצים מחפשים בעיקר כסף ואם הם מצליחים, הם מרוקנים את הכספת. בנוסף לכך הם גונבים ציוד שיכול לשמש אותם לצרכיהם האישיים או לצרכי מכירה כדי שיגרפו סכום נוסף לכיסם.

אחת הבעיות האקוטיות היא פורצים שחודרים לעסק כדי לשלוף נתונים ממערכות המידע הממוחשבות כמו רשימת לקוחות, סודות עסקיים בתחום הייצור, הסכמים עם גורמי חוץ, תנאים מסחריים עם ספקים ועוד. כל הנתונים הללו הם הבסיס לקיומו של העסק והעברתם לגורמים מתחרים היא נזק בלתי הפיך בעל תוצאות מרחיקות לכת שעלול גם למוטט את העסק.

לכן, קיימת חשיבות רבה להתקנת מערכת אזעקה בכל עסק.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד