ויזה לארה

ויזה לארה”ב דרך סוכנות נסיעות

במשך שנים התרגלנו לשמוע שבשביל להוציא ויזה לארצות הברית, אנחנו צריכים לעבוד מאוד קשה. אנחנו צריכים למלא אינספור טפסים, לקבוע תור לפגישה, להגיע אל השגרירות בתל אביב, לחכות בתור, לפעול על פי הכללים (אסור בשום פנים ואופן לבוא עם תיק), לחכות שיקראו לנו ואחרי הפגישה, לחכות בסבלנות שנקבל בחזרה את הדרכון עם הוויזה.

ויזה לארה"ב

אומנם אנחנו עדיין יכולים לעשות את זה, אך היום יש דרך שמאפשרת לנו לפעול בצורה יותר מהירה וקלה בשביל לקבל את הוויזה, על מנת שנוכל להזמין כרטיסי טיסה ובית מלון לקראת הנסיעה שלנו. אנחנו יכולים פשוט לבקש מסוכנות הנסיעות שלנו לפעול בנושא, ולדאוג לנו לוויזה.

כיצד זה מתבצע? הסוכנות פשוט עושה את כל התהליך, בהתאם לנתונים שאנחנו מספקים לה, עד לשלב בו אנחנו אמורים להגיע לשגרירות לצורך ראיון. בצורה כזו אנחנו חוסכים מעצמנו לא מעט כסף וזמן. חשוב לומר, סוכנויות נסיעות מבצעות תהליך שכזה לא רק למי שמבקש ויזה לצורך טיול או נופש, אלא גם עבור מי שנדרש לוויזה מטעמי לימודים, עבודה או כל סיבה אחרת. ישנן סוכנויות שגם עוזרות בתהליך קבלת ויזת חירום, נניח ואנחנו צריכים לנסוע לארצות הברית בהתרעה קצרה, אזי שאנחנו יכולים לפנות אל אותן סוכנויות ואלו ידאגו להוציא לנו ויזה תוך 24 שעות, ללא ראיון וללא המתנה. ויזות כאלו נדרשות בדרך כלל מסיבות רפואיות או סיבות חירום אחרות.

לפני שאנחנו בוחרים למי לפנות, רצוי מאוד לברר באינטרנט אודות הסוכנות ואודות השירותים שהיא מעניקה. עד כמה הסוכנות נחשבת אמינה, עד כמה היא נחשבת איכותית, והאם ניתן לסמוך עליה. רצוי מאוד גם לבצע סקר שוק בשביל לוודא שאכן התשלום שאנחנו אמורים לשלם מתאים למה שנהוג לשלם בשוק.

לפני סיום חשוב לומר, אם יש לנו זמן ויכולת, ייתכן מאוד שישתלם לנו להוציא את הוויזה בעצמנו. אך אם אנחנו רוצים לחסוך זמן, רוצים לחסוך מעצמנו טרחה, מוטב שנעשה זאת דרך סוכנות ולא באופן עצמאי. התועלת תהיה רבה יותר, אפילו אם נידרש לשלם עבור זה.

נכתב בשיתוף FastVisa ויזה לארה”ב מהר

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד