ביטוח נכס

כיצד להגן על הנכס שלכם מפני הנזקים האפשריים

נזקים העלולים להתרחש

קניתם נכס? בית או עסק? אתם ועד הבית בבניין?  בכל אחת מהאפשרויות הללו השמחה היא רבה! בימינו לא רבים מצליחים לרכוש בית או מבנה של עסק, אך אלו שכן, מוכרחים לבטח את הנכס מפני סכנות. גם אם מדובר בבית פרטי, גם אם מדובר בדירה, גם אם מדובר בבניין שלם של דיירים.

ועד הבית צריך לכסות את כל השטח המשותף בבניין לטובת הדיירים כולם.

בעל הדירה חייב לכסות את נזקי הבית האפשריים – לטובתו ולטובת משפחתו.

בעל העסק צריך לכסות את נזקי המבנה האפשריים – לטובתו המעסיק ולטובת כל מי שתלוי בפרנסתו – העובדים והמשפחה.

ביטוח נכס

הנזקים האפשריים וכיצד להתגונן מולם

כל עוד הכל מתנהל כראוי, אין חשש לדאגה, אולם יכולים להתרחש נזקים בלתי צפויים לאורך השנים, נזקים שיותירו אתכם חסרי כל, אם לא תדאגו לעתידכם ולנכס שרכשתם.

נזקים עלולים להתרחש גם לא באשמתכם, גם אם אתם אחראים מאוד ודואגים להוציא את כל השקעים מן החשמל לפני שאתם יוצאים מהבית, מהבניין או לפני שאתם הולכים לישון את מנוחת הלילה.

לפעמים נזקים נגרמים בגלל קצר חשמלי שעלול לגרום לשריפה שתשמיד כל חלקה טובה בבית ותהווה סכנת חיים של ממש.

לפעמים נזקים יכולים להיות נזקי טבע שלא תלויים בכם כלל וכלל, אי אפשר לדעת מה עלול להתרחש, וכשהשליטה אינה בידיכם, אתם מרגישים חסרי אונים, לכן חשוב לבטח את הנכס כי ביטוח נכס זה השלב הראשון כשרוכשים בית או מבנה, כשמתגוררים בבניין של דיירים רבים ורוצים להבטיח את השלמות ואת הפיצוי הכספי בשווי הנכס והתכולה שעלולים להינזק, ומשם לא תהיה דרך חזרה.

הבניין יכול לגרוף נזקים שלא חשבתם עליהם כלל – אם למשל השקעתם בגינת הבניין, אך משהו לפתע השתבש ונהרס – סופות הרסו את הגינה, שריפה התלקחה, ונדליזם התרחש בשעת לילה מאוחרת – כל דבר עלול להתרחש – אתם רק צריכים לדאוג כוועד הבניין, כראשי משפחה, כבעלי עסק, כאנשים אחרים, לביטוח מפני נזקים בלתי צפויים.

היכנסו לקישור הבא ודלו מידע רלוונטי כדי לדעת כיצד לנהוג במצבים שונים העלולים לגרום לנזקים –

http://insurance-israel.com/.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד