חברת ניקיון

איך לבחור חברת ניקיון לאחר שיפוץ?

מי שמבצע שיפוץ בנכס שלו בוודאי עושה זאת על מנת להעלות את רמת איכות החיים שלו או של דיירים הנמצאים במרחב המחייה, בעוד ששיפוץ נכס מכל סוג גם מאפשר נוחות ופרקטיות במרחב, כמו גם ששיפוצים באופן כללי מעלים את ערך הנכס והופכים אותו לשווה ערך יותר מבעבר, כמו גם לנכס נחשק יותר עבור קונים או שוכרים פוטנציאלים.

חברת ניקיון

בכל הנוגע לסוגים של שיפוצים, כיום ישנם כמה וכמה סוגי שיפוצים כאשר העיקריים הם שיפוצים קוסמטיים קלים שבהם נעשות פעולות כמו צביעת קירות, החלפת דלתות, הקמת נישות גבס, פוליש לרצפות ועוד, בעוד שישנם שיפוצים מסיביים יותר שבהם מפרקים אריחים ומחליפים אותם, בשיפוץ זה מתבצעת עבודה של הריסת קירות או הקמת קירות בטון, עוד ניתן לבחור בשיפוץ מסיבי בו סוגרים מרפסות ומבצעים פעולות מסיביות יותר שמותירות אחריהן פסולת בניין ולכלכוך רב.

בשל הפסולת, הלכלוך ולעיתים אף נזקים ששיפוצים קלים או מסיביים יכולים להותיר בחלל המבנה, רבים פונים לחברה ניקיון לאחר שיפוץ שנועדו להשלים את העבודה של חברת שיפוצים בירושלים, במרכז בצפון בדרום או בכל מקום שבו התבצע השיפוץ.

אבל כיצד מבין שלל חברות שיפוצים בירושלים בוחרים את הטובה מכל? הנה כמה דגשים שיש לשים אליהם לב בבחירה:

מקצועיות

בתחילה בבחירת חברה לניקיון שימו לב כי מדובר בחברה מקצועית ובה מנהל עבודה, עובדים מיומנים וכי החברה היא כזאת שיש לה ניסיון רב בניקיון לאחר שיפוצים. חשוב לדעת כי שירות זה חייב לביות מקצועי וזאת משום ששיפוץ כל מבנה מותיר אחריו פסולת, צבע שנדבק למשקופים או לרצפות, לכלוך כבד, אבק סמיך ועוד ולכן חשוב שתעזרו באנשי מקצוע מיומנים בלבד.

שימוש בחומרים ומכונות ייעודיות

שימו לב כי אתם בוחרים בחברת ניקיון שמשתמשת בחומרים ייעודים שמתאימים לכל אלמנט ומשטח, תוך שימוש במכונות ניקוי ייעודיות כמו שואבי אבק תעשייתיים, מכונות שטיפה בלחץ, מכונות פוליש ועוד. בכך תוכלו ליהנות מניקוי יסודי, מקצועי אמתי ורחב טווח.

מגוון שירותים

חשוב שתבחרו חברה שיכולה לאפשר לכם מגוון שירותים ביניהם ניקוי חלונות בגובה, ניקוי שטיחים וערכות ישיבה, שירותי פינוי פסולת, ניקיון אבק סמיך, תיקון אריחים ופוליש לרצפות ואף שירותי אחזקה ואפילו הדברה! בכך תוכלו לקבל את כלל השירותים תחת קורת גג אחת.

המלצות

עוד יש לבדוק בין שלל אתרים ורשתות חברתיות אודות המלצות על חברת ניקיון טובה. שימו לב כי אתם מקבלים המלצות אותנטיות מחברים ומכרים כמו גם מידע וחוות דעת אמתית מלקוחות קודמים של החברות השונות, מהן תבחרו את חברת הניקיון הטובה ביותר.

מחיר

בצעו השוואת מחרים בין חברות ניקיון. אל תתביישו לשוחח עם מנהלי העבודה שאף יגיעו למקום שדורש את הניקיון המקצועי ולאחר מכן יאפשרו הצעת מחיר. בחרו בהצעת מחיר שכוללת גם חומרי ניקוי ושימוש במכונות ייעודיות ושימו לב כי הצעת המחיר אינה משתנה ביום העבודה או לאחר שמנהל העבודה מגיע למבנה אותו יש לנקות.

ביטוחים ותעודות

שימו לב כי לחברת הניקיון ישנן כלל הביטוחים כמו גם התעודות המקצועיות שמכשירות את העובדים לבצע מגוון פעולות במבנה. פעולות כמו הדברה, פוליש לרצפות, שיפוצים קלים במבנה, פינוי פסולת מקצועי ועוד כולן כאלה שחייבות  להיעשות על ידי מורשים בתחום ולכן תמיד חשוב לשים לב כי החברה עובדת על פי חוק.

לסיכום, כדי לנקות מבנה לאחר שיפוץ, יש לבחור את אנשי המקצוע הטובים מכל וזאת כדי שעבודת השיפוץ והניקיון ישולבו יחדיו לקבל תוצאות מדהימות!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד