ביתני סימה סיסטם

ביתני סימה סיסטם

אתם זוכרים את פרפרי ההתרגשות שהתעוררו בכם לנוכח השקתו של בית העסק או הארגון שלכם בראשית דרכו. בדומה לכל יזם אחר בתחילת דרכו – הייתם שרויים בתערובת רגשית של לחץ, חרדה, חשש, מתח, התרגשות וציפייה. ובחזרה להווה – כיום, אתם נמצאים במהלך תכנון קפדני של הכנס העסקי שלכם. הזמן עובר מהר כשנהנים? ללא ספק.

ביתני סימה סיסטם

מעצבים את הביתן

ישנן מספר אפשרויות עיצוב ביתנים. הנה הנפוצות שבהן –

  • ביתני סימה סיסטם – ביתני סימה סיסטם הם ביתנים בעלי קנה מידה אחיד לצורך תערוכות וכנסים. מדובר בקנה מידה סטנדרטי והנפוץ ביותר בתחום תערוכות הביתנים. ביתן הסימה סיסטם מאפשר הצגה אחידה, ברורה ויעילה של המסר השיווקי. בחירה בביתנים מסוג זה מבטיחה שפה אחידה והרמונית בין כלל הביתנים בכנס או באירוע. על אף שהעיצוב והמיתוג הם מצומצמים באופן יחסי ועונים על הקריטריונים הנחוצים – גודל, צורה וכדומה, עדיין ניתן לספק לביתן אופי ייחודי. מחירם של הביתנים הוא בדרך כלל אטרקטיבי יותר הודות לשכיחות הגבוהה.
  • ביתני נגרות – ביתן הנגרות הוא ביתן המותאם ומיוצר באופי אישי להעדפותיו של הלקוח. הביתן מיוצר מעץ ומקנה חירות יצירתית רבה יותר, שכן ניתן לייצר ביתנים בגדלים ובצורות כמעט בלתי מוגבלות. פחות נצפה בכנסים ובתערוכות בשל כך שהוא ייחודי ויקר יותר.

איך בוחרים ביתן?

בחירת הביתן מתבצעת על סמך מספר שקלולים עיקריים.

ראשית, יש לקחת בחשבון את התקציב הרצוי. שנית, חשוב להתחשב בתנאי השטח – האם הביתן מיועד להצגה באולם או במקום סגור, או שמא הוא נועד להצגה בתנאי חוץ? כיצד מנידים את הביתן – האם הוא מנויד ברכב? בטנדר או במשאית? או בכלל במטוס? קיימים ביתנים הניתנים לפירוק ולהרכבה מהירים ובכך מהווים פתרון מושלם לצורך בעלי מקצוע הנדרשים לעבודה טרנס-אטלנטית.

בוחרים חברת שירותי ביתנים

בתחום הכנסים, האירועים והתערוכות, לא מתפשרים על פחות מ-The Best. וזהו שמה המחייב של החברה, המספקת פתרונות יצירתיים בתחום בכלל, לרבות ביתני סימה סיסטם, ביתני נגרות, ביתני טראס, ביתנים מודולריים וכדומה. החזון של החברה הוא לאחד כהלכה בין יצירתיות, יעילות ואיכות, כדי שאתם תיהנו מהטוב ביותר ולא פחות מכך.

מעוניינים להשכיר ביתני סימה סיסטם? באתר דה בסט תוכלו למצוא את כל המידע.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד