לוח דרושים

מעסיקים לא חוזרים אליך? למד כיצד לוח דרושים יעבוד בשבילך

אחד הקשיים הגדולים ביותר של חבר’ה אשר מחפשים עבודה, בין אם מדובר בצעירים וצעירות, וכן בוודאי בחבר’ה מבוגרים, הוא שאין להם מושג האם המעסיק קיבל את קורות החיים שלהם דרך מודעת הדרושים ולא תמיד המעסיק חוזר אליהם.

זה טבעי שהמעסיק אליו הם פנו, לא יוכל לחזור לכל אחד, שכן הוא מקבל אינספור בקשות של קורות חיים מגורמים שונים, הוא לא חוזר בהכרח לכל אחד, לעיתים הוא לא יכול ולעיתים הוא לא צריך, מספיק לו לפנות למספר פניות, מתוכם הוא מזמין מספר מועט של מועמדים ואז הוא יבחר מביניהם את מי שמתאים לו. השאלה היא כמובן, כיצד הוא יחזור גם אלינו, אם אנחנו פונים אליו במטרה להתראיין אצלו. כיצד אנחנו יכולים להיות בטוחים שקורות החיים שלנו יגיעו אליו.

לוח דרושים

יש כמה אופציות לכך. ראשית, אנחנו יכולים להרחיב את היריעה, כלומר לשלוח לכמה שיותר מעסיקים, מתוך כוונה שאחד מהם, אם לא יותר, יחזור אלינו. זה דורש מאיתנו כמובן עבודת חיפוש משמעותית מעמיקה ורצינית.

שנית, אנחנו צריכים לפנות ישירות אל המעסיק בשביל לוודא שהוא קיבל מאיתנו את קורות החיים שלנו. אנחנו יכולים לפנות אליו, יום או יומיים אחרי ששלחנו, בשביל לבדוק זאת. יתרה מזו אנחנו יכולים לשלוח אליו כמה וכמה פעמים את קורות החיים שלנו, מתוך תקווה שאחד מהם בסוף יגיע אליו.

שלישית, ישנם אתרים שמסמנים לנו, לא רק שהמכתב נשלח אלא אם המעסיק קיבל אותו. בדיוק כמו שאנחנו יכולים לראות בהודעות סלולר אם ההודעה שלנו נשלחה ואם הצד השני קרא אותה.

חשוב לומר שמעבר לכך, הרי שאנחנו יכולים לעשות עוד כמה דברים בשביל שהמעסיקים יראו את קורות החיים שלנו, למשל, ישנם מה שנקרא “אשפי קורות חיים”, המשמעות היא במקום ליצור מסמך בעצמנו, אנחנו משתמשים באשף של האתר והוא עוזר לנו לכתוב קורות חיים בצורה נכונה ומסודרת. כך אנחנו יכולים למשוך את תשומת לב המעסיקים שיקבלו את קורות החיים שלנו, הם יקראו אותם ויפנו אלינו בעקבותיהם בשביל להזמין אותנו לראיון.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד