פירוק רכבים

פירוק רכבים – איך זה עובד

כשאנחנו רוצים להחליף רכב ישן בחדש, אנחנו יודעים מה עלינו לעשות. אנחנו יודעים כיצד לבצע את המהלך, בין אם זה על מנת לרכוש רכב חדש ובין אם זה אומר למכור את הישן ולקנות במקומו חדש, לעשות עסקת טרייד אין או כל דבר אחר.

אך כשאנחנו עומדים בפני מצב בו יש לנו רכב ישן, רכב שאי אפשר להשתמש בו יותר, רכב שעבר תאונה, רכב מקולקל או רכב שערכו כל כך נמוך ואף אחד לא ירצה לקנות אותו בגלל שהוא ישן ואין לו ביקוש, אז עולה שאלה מה אנחנו יכולים לעשות איתו? אין טעם להחזיק רכב כזה, מאחר וזה לא משתלם מבחינה כלכלית, מה עוד שהוא לא יכול לשרת אותנו בשום צורה שהיא.

פירוק רכבים

האופציה הטובה ביותר עבורנו היא לפנות אל מומחה לפירוק רכבים. מדובר באיש מקצוע שיוכל לקחת את הרכב מאיתנו, הוא יפנה אותו באמצעות גרר, ויפרק אותו מכל חלקיו. לאחר מכן, הוא ימכור את החלקים השונים, בין אם לכל מי שמתעסק בתחום של כלי רכב, ובין אם לאנשים שעוסקים בתעשיות אחרות אשר מחפשים חומרים שונים להשתמש בהם.

פירוק רכבים מתבצע במקרים בהם הרכב כבר איננו בר שימוש, כאשר הוא ישן מדי, כשהרכב מהווה סכנה בטיחותית לנהג ולנוסעים, ואפילו כאשר אין לנו מה לעשות איתו, למשל, אם מדובר ברכב ישן ואנחנו לא יכולים באמת להשתמש בצורה אפקטיבית, ומצד שני, אין לו שוק, כלומר אין לו ביקוש, אז הפתרון הטוב ביותר עבורנו הוא למכור אותו למומחה לפירוק רכבים.

התהליך הוא מאוד פשוט, המפרק יגיע אלינו הביתה, הוא יבחן את הרכב, נקבע ביחד מה סכום העסקה, הוא יזמין גרר, בדרך כלל על חשבונו, אנחנו נבצע את העברת בעלות הרכב, אחרי שאנחנו כמובן דאגנו שלא יהיו עליו שום קנסות או כל דבר אחר, הוא יעביר לנו את הסכום כסף שקבענו בינינו. מכן והלאה, יתחיל תהליך של פירוק הרכב על ידו במגרש מסודר על פי הוראות של משרד התחבורה והמשרד להגנת הסביבה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד