גיטרה

הסולואים הגדולים בגיטרה של כל הזמנים

נגני גיטרה רבים ידועים ככאלה שניגנו סולו מרשים במיוחד או כזה אשר הרשים רושם במשך דורות. בכל אופן, דעו לכם כי ישנם מספר נגנים אשר ביצעו סולואים שהצליחו להתעלות על כל מה שהיה עד כה. במאמר הבא נציג לפניכם סולואים של נגנים אשר נחשבים טובים ביותר, כאלה שלא ניתן להפסיק להאזין להם.

הסולו של Slash בשיר November Rain

בחנו את הסולואים השונים של Slash ותוכלו להבין במהרה כי מדובר על נגן של פעם בדור. הוא יודע בדיוק כיצד לגרום לגיטרה להפוך למעין כלי שמימי והפיק ממנה דברים שלא נשמעו עד כה. אלו מכם שרוצים ליהנות מחוויית גיטרה אמתית רק יצטרכו לנסות ולהאזין לסולואים של סלאש וזאת על מנת להבין במהרה כי מדובר על נגן גיטרה יוצא דופן. אולי הטוב  ביותר.

מרטי פרידמן – טורדנו של נשמות

נגן גיטרה כמו מרטי פרידמן לא בהכרח יהיה מוכר לקהל הרחב היום, אך לצד זאת הוא יודע בדיוק כיצד לרגש ובו בזמן לשלב נגינה יוצאת מגדר הרגיל על גיטרה, ברמה הגבוהה ביותר שקיימת. אם תרצו ליהנות מחוויה מהנה במיוחד אזי תוכלו להיות בטוחים כי זה יהיה האדם הנכון ביותר להאזין לו.

בחנו את השירים השונים שלו ובייחוד את השיר טורדנו של נשמות. הוא יודע בדיוק כיצד לגרום לגיטרה שלו להפוך לכלי שאין דומה לו. אין יותר טוב מאשר ערב עם החברים והאזנה לאומן כל כך גדול כמו מרטי. זהו האדם שאתם יכולים לסמוך עליו כי הוא ירגש ובכל פעם מחדש עם נעימת גיטרות. אז למה אתם מחכים בעצם?גיטרה

ג׳ימי הנדריקס – אלוהי הגיטרה

אם תבחנו את הסולואים השונים של ג׳ימי הנדריקס, תוכלו לראות כי כמעט כולם ניחנים באיזו שלמות מסוימות. מדובר על סולואים אשר יוכלו לקחת אתכם למרחקים וזאת אם רק תנסו להאזין להם. לפיכך נמליץ לכל אחד מכם לתת לסלואים הללו הזדמנות וזאת על מנת להבין עד כמה הם טובים. לא סתם בעיני רבים הוא נחשב לגדול ביותר. מדובר על נגן אגדי פשוט.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד