הזמנת שירות הובלות

5 שאלות שחשוב לשאול רגע לפני הזמנת שירות הובלות

>>אם מצאתם את עצמכם מחפשים אחר קרטונים באובססיביות, או שאתם נמצאים במצב שבו אתם מתחבטים בבחירת חברת הובלה, כנראה שאתם נמצאים בפני ביצוע הובלה ועליכם לבצע כמה בחירות חשובות שיעזרו לכם לעבור את ההובלה בשלום. רגע לפני הזמנת שירות הובלות, יש 5 שאלות שחשוב לשאול את עצמכם לפני שבוחרים חברת הובלה לביצוע המשימה. ההובלה עלולה להיות משימה מסובכת, אך אם תעמיקו בשאלות אלו המשימה פשוטה למדי. חשוב לבחון את הקריטריונים הבאים, מפני שקריטריונים אלה עשויים להשפיע על מחיר ההובלה ועל משך ההובלה.

1: האם ההובלה צריכה להתבצע כהובלה רגילה, או האם מדובר בהובלה קטנה? אם מדובר בדירת סטודנט, משרדים  או הובלה של חפץ בודד יש לשאול את עצמכם האם אתם זקוקים שירות של הובלות קטנות על פני הובלה סטנדרטית. הובלה קטנה נחשבת חסכונית יותר מהובלה סטנדרטית. חברות שאינן עוסקות בהעברות קטנות, עשויות להיות לא רלוונטיות עבורכם, לכן יש לבצע הערכת סדר גודל לפני הבחירה בחברה.

2: האם הציוד של חברת ההובלה מתאים לסוג ההובלה שלי? לא לכל החברות יש את הציוד הנדרש הזמנת שירות הובלותעל מנת לבצע את ההובלה שלכם בצורה האופטימלית ביותר. יש לשים לב שבדירות ללא מעלית לדוגמה יש צורך במנוף על מנת להקל על התהליך, דבר שבסופו של דבר עלול לשמור על הציוד שאותו אתם משנעים ממקום למקום. חשוב להתייעץ עם חברת ההובלות האם הם בעלי הציוד המתאים עבור ההובלה שלכם.

3: האם חברת ההובלה מספקת שירותי אריזה? שירותי אריזה עלולים להקל פיזית על מבקש ההובלה ולחסוך זמן רב.

4: האם ניתן להיעזר בחברת ההובלה על מנת לאחסן את הציוד שלכם לטווח הארוך/קצר? הפקדת הציוד אצל חברת ההובלה עלול להקל על חששות מפני גניבות בתהליך ההעברה, או לשמור על חפצים רגישים מפני פגיעה במהלך הובלה.

5: האם חברת ההובלות מספקת ציוד המסייע למעבר? במידה והחלטתם לארוז בעצמכם את התכולה, עליכם להיעזר בציוד הנדרש על מנת לבצע את ההעברה על הצד הטוב ביותר. חשוב לוודא שלחברה תהיה אפשרות לתת גיבוי במידת הצורך.

>>> להזמנת שירות הובלות קטנות בתל אביב הקליקו כאן

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד