חדר בריחה שרלוק הולמס

חדר בריחה שרלוק הולמס בראשון – בואו להגשים פנטזיה

כמה פעמים חלמתם להיות בלשים שפותרים תעלומות מסתוריות? כמה פעמים יצא שצפיתם בתוכנית טלוויזיה או סרט ואמרתם לעצמכם “ברור שזה הפושע, איך הם לא רואים את זה?” וגיליתם שאתם צודקים?

אז נכון, לא תמיד אפשר להגשים את החלום וגם במקרה הנ”ל לא מדובר על כך שתהפכו להיות בלשים אמיתיים, אתם לא תהפכו את זה למקצוע שלכם, מצד שני, אתם יכולים להיות בלשים לערב אחד, כמו גדול הבלשים בספרות, שרלוק הולמס.

חדר בריחה שרלוק הולמס

איך אתם יכולים להיות שרלוק הולמס לערב אחד? מאוד פשוט, כל מה שעליכם לעשות זה להיכנס לחדר בריחה בראשון לציון ושם תוכלו ליהנות מאפשרות להתמודד עם תעלומה דומה לזו שמר הולמס התמודד איתה בספרים שלו, וגם אתם תוכלו לומר שזה אלמנטרי, הרי זה כך לא?

חדר בריחה הפך להיות בשנים האחרונות, אחד ממוקדי הבילויים הפופולאריים ביותר על צעירים וצעירות בכל רחבי הארץ. אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של חדרים מסוגים שונים עם מגוון תסריטים ועלילות שונות. לעיתים מדובר על תסריטים של רצח, גניבה, תעלומה היסטורית ועוד. כל אחד יכול לבחור לאיזה חדר עלילה הוא רוצה להיכנס ועם איזו עלילה הוא מעוניין להתמודד.

שרלוקד חדר בריחה בסגנון שרלוק הולמס בראשון לציון הוא ייחודי, מאחר והוא לוקח סיפור מוכר מתוך הספר על שרלוק, ואתם מתבקשים לפתור אותו עם הכלים והאמצעים שעומדים לרשותכם. דרגת הקושי של החדר משתנה, אך ברמת העיקרון זה דורש מכל מי שנכנס אליו יצירתיות, מחשבה שונה וייחודית, שיקול דעת, סבלנות וכמובן יכולת לשתף פעולה עם שאר השחקנים. לכל חדר כזה יכולים להיכנס מעל ל-3 שחקנים על מנת שיהיה ניתן להתמודד עם הבעיה איתה שרלוק התמודד לבד לעיתים.

לסיום, גם אתם יכולים להיות שרלוק הולמס, אל תשאירו את החושים המחודדים שלכם בבית, אל תוותרו על האפשרות להיות יצירתיים, אל תוותרו על התענוג לפתור בעיה בלשית רבת משמעות. מי יודע, אולי כשתצאו מהחדר תגלו את ייעודכם האמיתי בחיים ותלכו להיות בלשים שפותרים תעלומות אמיתיות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד