סיגריות אלקטרוניות

סיגריות אלקטרוניות – איך זה עובד?

אם התוודעתם לא מכבר אל המושג “סיגריה אלקטרונית” חשוב שתדעו יותר על מוצר זה וכיצד הוא יכול לשפר את חייכם.

כיום יותר ויותר אנשים מודעים לבריאות שלהם וליכולות שלהם להפחית בעישון כמו גם לנסות להוריד את החשיפה שלהם אל חומרים מסרטנים בזמן העישון והכל באמצעות מוצר זה.

אבל מה צריך לדעת על סיגריה אלקטרונית וכיצד זה עובד?

סיגריות אלקטרוניות הן כאלה הנראות ממש כמו סיגריה אמתית בעוד שישנם גדלים שונים הידועים כדגם מיני ודגם גדול יותר המצוין בסימן S8.

סיגריה חשמלית היא כזאת שלמרות היותה בעלת נראות רגילה, היא בעצם מכשיר אידוי עשוי פלסטיק שמאפשר צריכת החומר שנועד לעישון אך עם אידוי החומר ולא עישון שלו ובכך הפחתה של נזקים, מניעת כניסה של חומרים מסרטנים לגוף ומניעת עשן לא נעים ורעיל.סיגריות אלקטרוניות

בשל כל יכולות אלה ובשל שלל יתרונות של מכשיר זה, כמו למשל עישון בציבור ובמקומות ציבוריים, יכול הצרכן להפחית בעישון כמו גם ליהנות מהעדר קנייה של קופסאות סיגריות יקרות, וזאת אחת מן שלל הסיבות אשר בגינן רבים בוחרים במכשיר זה בכל יום ויום.

המטרה של מכשיר אידוי אלקטרוני

המטרה של סיגריה כזאת היא לספק את חווית העישון אך זאת תוך כדי הפחתה משמעותית בכמויות החומרים המסוכנים, בזמן שכיום יותר ויותר אנשים מפחיתים בעישון סיגריות וזאת בשל המודעות שהולכת וגוברת אודות הנזקים הפיזיים והבריאותיים שסיגריות רגילות מסבות לגוף.

אז איך סיגריה אלקטרונית עובדת?

סיגריה מסוג זה עובדת על ידי חשמל המייצר חימום ואידוי הניקוטין. בכך הסיגריה מסננת את העשן ויוצרת אדים לאוויר: מה שמקנה את התחושה של עישון סיגריה אמתית ומאפשר הפחתה של ההשפעות הרעות על הגוף.

כדי לדעת כיצד אפשר להשתמש במכשיר האידוי, יש לחפש אחר הוראות הפעלה של סיגריה אלקטרונית מסוג מיני A כמו גם של סיגריה מהסוג השני אותו הזכרנו בשם S8. בכך תוכלו לקבל יותר מידע ופרטים על עישון מבוקר ומזיק פחות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד