ציפוי מגן

ציפוי מגן

מדהים מה ניתן למצוא כיום בתחום המיגון, מדהים למצוא שגם שכבה דקיקה ושאינה נראית לעין יכולה למנוע מירי ישיר להסב נזק רב ובנוסף לכך מדובר בשכבה שלא ניתן להבחין בה וזאת כי היא שקופה, כך שהיא אידאלית עבור רכבים, חלונות תצוגה, חדרי ישיבות ועוד.

ציפוי מגן

שורת תפקידים

ציפוי מגן אידאלי עבור מגוון מצבים, כאשר בראש ובראשונה הוא מגן מפני ירי, אך הוא גם יעיל עבור מגוון צרכים נוספים. כך למשל חשוב לציין שניתן למצוא ציפוי מגן אשר מונע שריטות על גבי חלונות, שמונע כניסה של קרני שמש, שמונע התנפצות (חשוב ביותר עבור רכבים), ואף שמונע מגנבים ורוחשי זדון לפרוץ את דלת העסק שעשויה מזכוכית, ולו כי הזכוכית מפתיעה בכך שהיא ממאנת להישבר, כך שכלל תהליך הפריצה אורך הרבה יותר זמן מהמצופה.

בחירה מושכלת

לאור הדברים ניתן להבין עד כמה ציפוי מגן מהותי וכמה תפקידים הוא יודע להציע, אך לא כל ציפוי מעניק אותה שורה של איכויות, ועל כן יש לבחון כהלכה מהו הצורך ומהו ההיצע, כאשר אם מראש פונים אל חברה אשר מתמחה במיגון, ניתן מראש לדעת שתמצאו אצלה מגוון נרחב של מוצרים, מענה נקודתי (ולעיתים גם אישי), מוצרים של החברות האיכותיות בתחום, אחריות, עמידה בתקנים המחמירים ביותר וכמובן ייעוץ מקצועי, וזאת על מנת שתוכלו להתחיל להתכוון אל עבר המוצר הנכון ביותר עבורכם.

ציפוי מגן

שקוף או מעוצב

ציפוי מגן יכו להגיע שקוף אך גם יכול להגיע מעוצב. מכאן שבין היתר מדובר בתוספת עיצובית ואף בפן הרתעה, וזאת כי כל עוד הציפוי ברור לעין, מראש מחפשי הרעה יעברו ליעד אחר, ולו כי הם יבינו מראש שהם רק יסתבכו,. אי לכך יש יתרון לכך שציפוי המגן הנו שקוף (אינו מסתיר את הנף, אינו חוסם את שדה הראייה ומהווה גורם הפתעה מעכב) אך גם יש יתרון לא קטן לכך שהציפוי מעוצב ונראה לעין. מה עדיף? כצפוי אין תשובה אחת, מומלץ להתייעץ, להבין מהו הצורך ומהו היתרון היחסי של כל אופציה לצד בחינה של השפעה אל מול עלות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד