אור הרשבי

אור הרשבי

במהלך השנים אנחנו יכולים לראות שינוי לא קטן בכל מה שקשור לעבודה מול ישיבות ממקומות שונים ברחבי העולם. אם בעבר הישיבה היתה מקום אליו הגיעו בדרך כלל, בחורים דתיים ממקור או חוזרים בתשובה אשר התגוררו באזור, בחורים ששמעו על הישיבה וגדולתה ממקורות שונים והחליטו לעזוב את ביתם ולהגיע ללמוד בה.

אור הרשבי

היום לעומת זאת ישיבות רבות הן לא רק מקום אליו מגיעים בשביל ללמוד, למעשה אל לא מעט ישיבות אפשר להתחבר מבלי להיות נוכח במקום, וזאת באמצעות אתרי אינטרנט שמאפשרים חיבור אליהן בצורה פשוטה ונוחה מבלי לעבוד קשה מדי.

חשוב לומר, הישיבה איננה רק מוסד לימודי. בדומה למוסדות לימודים חילוניים, כך גם ישיבות דתיות הן הרבה מעבר לכך. בין אם הן מוסדות בעלי היבט רוחני מן הסתם, חינוכי וכן תרבותי. לכן גם לא מעט אנשים שאינם קשורים ישירות לישיבה ואינם נמצאים בקשר ישיר איתה, אזי שהם תומכים בה ונמצאים איתה בקשר דרך אתר האינטרנט ודרכי התקשרות אלקטרוניים אל המקום.

כך למשל, ישיבת אור הרשבי מאפשרת לכל מי שמעוניין בכך ליצור קשר עם בני הישיבה ומנהליה, בין אם זה בשביל לקבל שירות על סוג הלימודים במקום, בין אם זה אומר ליטול חלק בשיעורים של הישיבה דרך אתר האינטרנט, לקרוא מדריכים ומאמרים שונים שהמקום מייצר ובין אם זה אומר לשלוח בקשות לברכות שבני הישיבות יערכו עבורם. מדובר על ברכות ותפילות שהם יכולים לשאת בשמם או דרך נרות שונים שאפשר להדליק במועדים מסוימים.

הייחוד של סוג תקשורת זה, הוא בכך שכל אחד מכל מקום בעולם יכול לעשות את זה. הוא לא צריך תקשורת מיוחדת, הוא לא צריך להיות נוכח במקום והוא לא צריך קשר מיוחד. הוא פשוט יכול לשבת מול המחשב ולבקש שבן ישיבה יעשה זאת בשבילו את זה. כך הוא שומר על קשר עם הישיבה, כך הוא מקיים את המצוות שלו כפי שהוא רואה לנכון, והכל בצורה פשוטה ומסודרת. עבור הרבה אנשים זה לא מעט בעולם של ימנו, בוודאי עבור אנשים מאמינים שזה חשוב להם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד