מעקות

מעל ומעבר לפרקטיות – מעקות

עולם של מעקות כולל לא מעט דגשים מבחינת פרקטיות ובאופן פרטני מבחינת בטיחות, ועל כן אם גם אתם עומדים לבחור מעקה, מומלץ שתעצרו ותקראו את המאמר הבא, ולו כי מעקה לא ממהרים להחליף, כך שרצוי שמראש תקבלו החלטה מושכלת.

התקנה

ראשית יש לוודא שפונים אל חברה מקצועית ומנוסה, וזאת כי התנהלות מול חברת מעקות אינה רק כוללת רכישה, אלא גם התאמה והתקנה ופה אין מקום לטעויות – לא מבחינת לקיחת המידות של גרם המדרגת, לא מבחינת גובה ההתקנה ולא מבחינת איכות החיבור לקיר או למדרגות עצמן, כאשר יש עדיפות מובהקת לחבר לקיר, ולו בשל איכות העמידות.

מעקות

פרקטיות

כאשר עומדים לבחור מעקה, יש לוודא שהיכולות הפרקטיות מיישרות קו אל מול הבחירה החומרית. במה מדובר? ובכן ידוע ששילוב של זכוכית מחוסמת מעשירה מגוון עיצובים בתחום המעקות, אך באותה נשימה יש לקחת בחשבון שאם יש לכם ילדים (או פשוט כלב) מעקה שכזה יהווה מטרד, אלא אם כן יש לכם אחת לשבוע עוזרת, או לכם אישית ישנה חיבה עזה לניקוי הבית.

תקנים

כאשר מתקינים מעקה, ישנה חשיבות יתרה ליישר קו עם התקנים. במה התקנים עוסקים? במרווחים שיש לייצר בין הניצבים, בגובה המינימלי שעל המעקה להגיע אליו וכדומה, כאשר יש תקנים פרטניים עבור מעקות מזכוכית, איכות הצביעה, איכות המחברים, פרופילים וכדומה. מכאן שחשוב ביותר לפנות אל חברה שבקיאה בתחום, אחרת ניתן לגלות בשלב יחסית מאוחר שלא ניתן לקבל טופס 4 עד שמבצעים שינוי כזה או אחר. אי לכך מראש יש לבחון את מקצועיות החברה, ולו באמצעות הצפת שאלות בנושא.

תקציב

כל מי שבונה בית מכיר כיצד כל הוצאה נוספת מאיימת לנגוס בשארית התקציב, ועל כן לצד העובדה שיש להשקיע באיכות שתלווה אתכם שנים קדימה באופן שיגרום לכם לחייך בכול פעם שתביטו בתוצאה (בעיצוב הנבחר), גם יש טיפים כיצד למרות הכול כן ניתן לחסוך, מבלי לפגום באיכות התוצאה. כיצד? מכירים את הביטוי שמעט שווה יותר? ובכן גם בתחום המעקות ניתן למצוא לכך הצדקה, כלומר לצד מגון פיתוחים ועיטורים שניתן להוסיף למעקות, גם יש להבין ששמירה על קו נקי ממניירות עשוי להוות תוצאה מרשימה, כל עוד יודעים היכן להוסיף נגיעה עיצובית רגועה.

בין חוץ לפנים

לא מעט בתים בוחרים להתקין גם מחוץ לבית מעקה, ולו על מנת לתמוך בבני הבית המבוגרים. כאשר מתקינים מעקה בחוץ ומעקה בפנים, נשאלת השאלה האם לבחור באותו קו עיצובי, ופה נציין שאין הכרח, וזאת כי מדובר בשני אזורים שונים לגמרי. עם זאת, כן יש ליישר את הקו העיצובי בהתאם לסביבה המידית, כך שאת מעקה החוץ יש להתאים לעיצוב הגינה (כאשר יש לוודא שהחומריות ורמת הגימור מתאימים לבחוץ) ואת מעקה הפנים יש להתאים לאמירה העיצובית של כלל הבית.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד