תאונת כושר העבודה

התאונה שעלתה לי בכושר העבודה שלי

זה היה יום סגרירי בנגרייה שבה עבדתי. המוזיקה התנגנה ברקע ובקעה מהרדיו אותו אנו שומעים בכל יום בחלל הייצור, קולות המסורים הדהדו באוזניים, פלטות של עץ עברו לידי ואני הייתי כל כולי שקוע בעבודתי.

התפקיד שלי בנגרייה החל כבר לפני יותר מ3 שנים תוך שאני מתוקף תפקידי הייתי האדם אחראי לבצע את כל העבודות המיוחדות כמו ארונות וינטג’ יוקרתיים, משטחי עבודה למטבחים, כמו גם שלל ידיות ופרזולים, ולכן בשעת העבודה החלטתי לעבוד עם כלי בשם “מקצוע חשמלי” שנועד לקלף חתיכות עץ עד לקבלת המוצר המבוקש.

בעודי מתחיל לעבוד, הגיע מנהל העבודה שלי, ביקש ממני להוציא את מגן האצבעות מהכלי החשמלי, וכך עשיתי, עם מנהל עבודה לא מתווכחים! ואכן תוך 3 דקות מהפעלת המקצוע הדבר הנורא קרה: כף היד שלי נחתכה, אצבע אחת רוטשה והנה לכם תאונת עבודה!תאונת כושר העבודה

אובדן כושר עבודה – מה צריך לדעת?

תאונות עבודה יכולה להתרחש בחללי ייצור כמו שקרה לי והן יכולות לקרות גם במשרד, בדרך לעבודה, בעבודה, בחנות או בכל מקום אחר שבו אפשר להיפצע ולחוות תאונת עבודה שתוביל בסופו של עניין אל אבדן כושר עבודה.

סיטואציה כזאת מובילה מן הסתם אל קבלת טיפול בבית החולים, היעדרות ממושכת ממקום העבודה וכמובן פנייה לביטוח לאומי על מנת לקבל תשלום על ימי המחלה שבהם נשארתם בבית, כדי לקבוע נכות זמנית או קבועה ובכלל כדי לקבל את כלל הזכויות שמגיעות לכם בעקבות התאונה.

כיצד פועלים במקרה של אבדן כושר עבודה?

אם גם לכם קרתה תאונה מצערת, חשוב בתחילה לגשת לקבל טיפול רפואי ולאסוף את כלל המסמכים הדרושים כמו: תוצאות בדיקה, חוות דעת רפואית, טיפולים שנעשו, ימי מחלה שניתנו ועוד.

לאחר מכן יש לגשת לביטוח הלאומי אל הפקיד שנמצא במקום ולבקש ממנו את כלל הטפסים הדרושים למקרה של תאונת עבודה ואבדן כושר עבודה. חשוב לדעת בדיוק לאילו טפסים ומסמכים זקוקים בביטוח הלאומי על מנת שתוכלו למצות את כלל הזכויות שלכם ולקבל את הפיצויים והכסף שמגיע לכם מביטוח לאומי.

אם אתם חווים קשיים בקבלה ומיצוי הזכויות שלכם, מומלץ לפנות אל עורכי דין מרקמן את טומשין באתר http://www.mt-law.co.il המומחים בתחום של אבדן כושר עבודה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד