החזר מס

תענוג לקבל החזר מס – איך עשיתי את זה?

רובינו זכאים לקבל החזרי מס מהמדינה, אך אין לנו את הידע, הכוח או הסבלנות להתחיל להתעסק בזה. למעשה מדובר על תהליך פשוט שכל אחד יכול לבצע בצורה עצמאית, באמצעות מילוי של מספר טפסים, צירוף האישורים הדרושים ושליחת הבקשה למס הכנסה. אך רובינו מעדיפים שלא להתנהל מול רשויות המס בצורה עצמאית, היות והדבר מעורר לא פעם תחושות לא נעימות, ולכן ניתן להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית המתמחה בתחום כמו TaxFinance. ניתן היום למצוא לא מעט חברות מסוג זה, אשר מציעות לטפל עבורכם בכל התהליך, תמורת אחוז מסוים מההחזר הצפוי לכם. חברות אלו ממלאות החזר מסעבורכם את כל הטפסים הנדרשים לשם החזר מס, מעדכנות אתכם לגבי כל האישורים ומסבירות לגבי כל השלבים של התהליך. מספר חודשים לאחר הגשת הבקשה, הכסף אמור להיכנס לחשבון שלכם, בתוספת ריבית והצמדה.

איך מקבלים החזר מס ומי בכלל זכאי לו?

קודם כל, כדאי להבין כי כמעט כל שכיר שעבר מקום עבודה, יצא לחופשה ארוכה ללא תשלום, התחתן, התגרש או ערך שינוי משמעותי אחר בחייו, זכאי ברוב המקרים להחזרי מס מהמדינה. ישנה רשימה ארוכה של קריטריונים שונים, אשר מפרטים את התנאים הדרושים לצורך קבלת החזרי מס. מי שבוחר לעבוד עם חברה מקצועית שמתמחה בתחום לא צריך לדאוג היות והם כבר יבררו עבורו את כל השינויים השונים אשר יכולים להיות משמעותיים עבור החזר המס שלו. הגשת הבקשה מתבצעת בשני שלבים, כאשר השלב הראשון מתרחש בצורה מקוונת, ואילו בשלב השני יש צורך להגיש למס הכנסה את כל המסמכים הדרושים בצורה פיזית. מי שבוחר לבצע את התהליך בצורה עצמאית, חייב לדעת את כל הנקודות החשובות, אשר יכולות להגדיל את החזר המס שלו. למשל, מי שהתגרש או משלם מזונות, זכאי לקבל החזרי מס משמעותיים יותר. למעשה, כל שינוי במצב המשפחתי יכול לזכות אתכם בהחזרי מס.

לסיכום, מה יכול להיות יותר מפנק מאשר לקבל החזר מס ישירות לחשבון הבנק שלכם? מדובר על הפתעה נעימה, שיכולה לסגור את המינוס, לממן את החופשה הבאה שלכם בחו”ל או פשוט לעשות לכם נעים על הלב.

עוד בפיננסים:

משכנתא לגימלאים

מחשבון משכנתא אופטימלית

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד