מבחן מתא

כל מה שחשוב לדעת על מבחן מתא”ם

אם אתם רוצים להירשם לתואר ראשון או שני בפסיכולוגיה – חשוב שתכירו מושג מהתחום והוא מבחן מתא”ם. מבחן מתא”ם אשר נועד לבצע סינון בין כמה וכמה מועמדים פוטנציאליים ללימודי תואר ראשון ושני  בפסיכולוגיה.

מי שרוצה להירשם ללימודי תואר ראשון חייב להציג הישגים גבוהים במבחני הבגרות כמו גם תוצאות גבוהות במבחן הפסיכומטרי, אך סטודנטים אשר ירצו להעמיק ולהמשיך ללימודי תואר שני בפסיכולוגיה יצטרכו לעמוד במבחן מתא”ם אשר נעשה לסטודנטים בכלל האוניברסיטאות והמכללות ברחבי הארץ, וזאת על מנת לבדוק את היכולות שלהם להתקבל לתואר שני ולהמשיך ללמוד את התחום.מבחן מתא"ם

אז מהו מבחן מתא”ם?

מבחן מתא”ם נועד עבור סטודנטים הלומדים לתארים מתקדמים בפסיכולוגיה. המבחן מהווה כלי למיון מועמדים לתואר שני, תוך שאת התכנים שלו מכירים סגל של מרצים באוניברסיטאות ומכללות בכל חלקי הארץ.

הבחינה מתקיימת פעם בשנה בתאריכים שהם בדרך כלל קבועים תוך שחשוב להתכונן ולהירשם למבחן כבר בעת הכניסה ללימודים. חשוב להבין כי מבחנים שונים, עבודות גמר, הגשת עבודה סמינריונים וסטאז’ – כולם חלק מהכשרת פסיכולוגיים לעתיד שיעבדו גם במגזר הציבורי כמו גם במגזר הפרטי.

ממה מורכב מבחן מתא”ם?

מבחן מתא”ם מורכב משני פרקים בהן יש להפגין ידע בשיטות מחקר בפסיכולוגיה. במבחן תמצאו 40 שאלות בפרק אחד אשר רובן שאלות אמריקאיות וחלקן שאלות פתוחות, כאשר בחלק השני של המבחן, תצטרכו להפגין ידע בהבנת טקסטים מדעיים בפסיכולוגיה. חשוב לציין כי בין כל חלק ישנה הפסקה של שלושים דקות וכי המבחן פועל על זמן מוקצב.

כדי לדעת יותר אודות מבחן מתא”ם – מומלץ לבקר באתר www.imitam.co.il אשר מלמד ומכין סטודנטים למבחן, באתר זה תוכלו להכיר את תוכנית הלימוד ולקרוא פרטים אודות המוסד הזה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד