מערכת חשמל סולרית

10 טיפים לחיסכון משמעותי בצריכת החשמל בבית

כולנו מכירים את חשבונות החשמל המנופחים שמגיעים אלינו בעונת הקיץ הלוהטת או לחילופין בעונת החורף הקרירה. רובינו מחזיקים בבית לא מעט מוצרי חשמל אשר זוללים כמויות עצומות שלאנרגיה. על מנת לצמצם את צריכת החשמל, יש צורך במספר פעולות פשוטות יחסית.

מערכת חשמל סולרית


טיפים שיעזרו לכם לצמצם את צריכת החשמל הביתית

  1. תדליקו מזגן על טמפרטורה של24 מעלות בקיץ, ואל תתפתו להוריד לאזור ה – 16 מעלות. המזגן שלכם חייב לעבוד מאוד קשה כדי ליצור פער כל כך גדול בין הטמפרטורה בבית לבין הטמפרטורה בחוץ, דבר שגורם לצריכת חשמל גדולה יותר.
  2. בחודשי בקיץ החמים, תנסו מידי פעם לתת למזגן מנוחה. הדבר נכון במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב הקרירות יותר, בהן ניתן לשבת מול מאוורר וליהנות ממשב הרוח הנעים.
  3. תקפידו הדליק מזגנים רק בחדרים שנמצאים בשימוש, היות ואין שום סיבה שכל המזגנים בבית יעבדו, למרות שכל בני המשפחה יושבים יחדיו בסלון.
  4. תשתדלו תמיד לרכוש מוצרי חשמל בעלי דירוג אנרגטי A, היות והדבר מעיד על ניצול יעיל יותר של האנרגיה וצריכת חשמל נמוכה יותר.
  5. תשתדלו להתקין בבית רק נורות LED, הידועות באופי החסכני שלהן. כתוצאה מכך, גם אם תשאירו את האור דולק כל היום, חשבון החשמל לא יהיה גבוה כל כך.
  6. תזכרו להוציא מהתקע את כלמכשירי החשמל בתום השימוש. רבים משאירים את המטען של הפלאפון או של המחשב באופן קבוע בשקע, דבר שגורם לצריכת חשמל מיותרת.
  7. תתקינו בבית שלכם וילונות,סוככים או כל אמצעי אחר שיוכל לשמור על הבית מוצל וקריר יותר בעונת הקיץ. הדבר יאפשר למזגן לעבוד פחות קשה.
  8. תתקינו מערכת חשמל סולארית בביתכם, שתוכל לספק לכם את כל צריכת החשמל הביתית שלכם. הדבר חוסך אלפי שקלים בשנה ולמעשה מוריד את הצורך לשלם לחברת החשמל.
  9. תשתדלו לבנות את הבית שלכם באמצעות בניה ירוקה, המאפשרת מראש שימוש בחומרים מבודדים יותר ותכנון נכון של הבית מבחינת תצרוכת החשמל שלו.
  10. תתקינודוד שמש, שימנע לחלוטין את השימוש בדוד החשמלי בכל עונת הקיץ.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד