עיצובי משרדים נפוצים

3 עיצובי משרדים נפוצים ב 2018

עיצוב משרד הפך לתחום מומחיות בימינו, בניגוד לעבר הקרוב. חברות רבות הבינו, בעקבות מחקרים פסיכולוגיים, שלעיצוב יש חשיבות רבה לסביבת העבודה ולחיי היומיום במשרד. עיצוב משרד אמור לבטא חלק מערכי החברה ולעשות רושם של מקום מכובד על אורחים ומבקרים. ברוב המקרים תצטרכו לשכור משרדים וללעצב את החלל לפי טעמכם והעדפותיכם. העיצוב אמור לשרת את מטרות החברה והוא תלוי במספר משתנים. גודל החלל וכמות האנשים הצפויה לשהות בו מדי יום קובעים רבות לגבי העיצוב. במשרד של חברה גדולה גדול עם חדרים רבים – צריך למשל עמדת קבלה כדי לקבל דברי דואר ולסנן מבקרים בלתי רצויים.

חברות תוכנה גדולות מתאפיינות במשספר גדול של עובדים ובהנהלה המקיימת ישיבות בבניין. לכן היא זקוקה למשרדים מפוארים, עם חדרי עבודה רבים, חדרי קבלה וחדרי ישיבות. אם גם מחלקת המכירות יושבת באתה קומה – יש צורך באופן ספייס עבור שירות לקוחות ומכירות עם מכשירי טלפון רבים וציוד משרדי. חברות הייטק משדרות ערכים של הקפדה וחדשנות ועל הדבר לבוא לידי ביטוי גם בעיתוב המשרד ולכן כדאי לבחון רעיונות חדשים שילובי צבעים מפתיעים, יחד עם רהיטים המאופיינים בקווים ישרים. בעיצוב חשוב להקפיד על לוגו בולט וברור עם שם החברה על הקירות, וזאת כדי לחזק את הזהות המותגית עבור העובדים והמבקרים ולהוסיף ליוקרתיות.

אם מדובר במשרד עורכי דין קטן, חשוב להעניק לו מראה יוקרתי אבל חדר הישיבות יתפוס מקום קטן יחסית מאחר שהשימוש בו צפוי להיות מצומצם. במצב כזה לכל עורך דין צריך חדר משלו וכן פינת מחשב עם מדפסות וסורקים ליד אזור הקבלה. חשוב שתהיה בחלל אווירה יוקרתית וצבעים סולידיים וכדאי לחשוב על תוספת של פסלים או ציורים כדי לשוות למקום יוקרה ורצינות.

מרכזי שירות ולוגיסטיקה של חברות גדולות דורשים עיצוב שיתאים לכמות גדולה של מבקרים מדי יום ולכמות גדולה של ציודשתעבור בו באופן שגרתי. לכן חשוב להקפיד על מסדרונות רחבים, פינות ישיבה מעוצבות עבור לקוחות וסמלי הלוגו בעיצוב מהודר, שיישאר בזכרונם של הלקוחות לאורך זמן.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד