כורסאת טלוויזיה

איך ממקמים כורסאת טלוויזיה בצורה נכונה

לפעמים, הכל שאלה של מיקום. בין אם זה איפה שאנחנו עומדים ובין אם זה איפה שאנחנו מעמידים את הדברים. כך למשל, אם אנחנו רוצים לצפות בטלוויזיה שלנו בצורה נוחה ונעימה, אז הכל שאלה איפה אנחנו ממקמים את כורסת הטלוויזיה שלנו. אם אנחנו נדע למקם אותה בצורה נכונה, אז אנחנו נהנה מצפייה נעימה ואיכותית.

כורסאת טלוויזיה

לא מעט סדרות טלוויזיה, הקדישו פרקים שלמים לשאלה הזאת, מה המיקום הנכון של כורסת הטלוויזיה בסלון על מנת להפיק ממנה תועלת מרבית. צריך לומר, לכל אחד מאיתנו יש מטרות אחרות מן הסתם, ולכן גם אנחנו נגלה שלא כל אחד ירצה למקם את הכורסא באותו מקום.

מן הסתם, שאלת המיקום מתייחסת גם להיבטים נוספים, למשל, גודל הסלון, אילו פריטים נמצאים בו מלבד הכורסא, מה גודל הכורסא עצמה, ומה הצרכים שלנו. אחרי שאנחנו נחשוב על כל זה, אנחנו נוכל להחליט בצורה טובה איך ואיפה ממקמים את הכורסא שלנו.

הנה כמה דגשים שיכולים לעזור באופן כללי, בין אם מדובר בסלון גדול, בינוני או קטן, מתוך הנחה שמלבד הכורסא יש גם שולחן סלון ומערכת ישיבה.

ראשית, אנחנו צריכים לבחון את מקורות התאורה בסלון. איפה הם ממוקמים וכיצד הם משפיעים על הצפייה בטלוויזיה. אין היגיון להציב את הכורסא במקום שהאור יפריע לנו לצפות, ואין היגיון גם להציב את הכורסא במקום שיסתיר את התאורה. זה צריך להשתלב ביחד.

שנית, אנחנו צריכים להתייחס למרחק שבין הכורסא לטלוויזיה, ובין הכורסא לשאר הפריטים בסלון. הן בשביל שנוכל לראות בצורה ברורה ונוחה מבלי לאמץ את העיניים שלנו והן בשביל שלא נרגיש שאנחנו לחוצים או דחוסים בין פרטים שונים.

שלישית, מוטב שהכורסא תמוקם בצורה כזו שנוכל לקום ממנה בקלות באופן כללי ובפרט שנוכל להגיע בקלות לשולחן הסלון או לכל מקום אחר בו אנחנו רוצים להציב כוס שתייה או צלחת עם אוכל.

ארבע, אם אנחנו נוהגים לראות טלוויזיה בלילה ולהירדם, רצוי שהכורסא תהיה קרובה כמה שניתן לחדר השינה או לספה, כך לא נצטרך להתאמץ בשביל ללכת לישון.

המידע באדיבות TVpoint המרכז לכורסאות טלויזיה

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד