שחרור מהיר ממעצר בבאר שבע

עורך דין מסייע לשחרור מהיר ממעצר בבאר שבע

פעמים רבות במהלך חקירה משטרתית, מבקשת המשטרה להשאיר את החשוד במעצר. ישנם שלושה סוגים של מעצרים כאשר הראשון הינו מעצר ל-24 שעות ועל מעצר זה יכולה המשטרה להחליט בעצמה מבלי הצורך לבקש אישור מבית משפט, ישנו מעצר ימים הנפוץ במקרים בהם לאחר תום 24 שעות המעצר הראשוני מבקשת המשטרה מהשופט להחזיק את העצור למשך כמה ימים נוספים (כאשר מסכים השופט למספר מסוים של ימים יכולה המשטרה לאחר מכן לבקש הארכת מעצר נוספת) וישנו מעצר עד לתום ההליכים. במידה וישנו מעצר וכל אחד משלושת הסוגים זה יכול להשפיע רבות על המשך ההליכים המשפטיים כנגד החשוד משום שהמעצר יכול לסייע למשטרה לאסוף ראיות ובנוסף, מעצר יכול להשפיע על רוחו של העצור.

כיצד עורך דין יכול לסייע לשחרור מהיר ממעצר בבאר שבע

ראשית, עורך דין פלילי יכול לסייע עוד בעת החקירה המשטרתית על ידי הדרכה של החשוד כיצד להתנהל בחקירה. במידה והמשטרה מחליטה להאריך את המעצר היא תצטרך להביא את החשוד בפני שופט ולהסביר בפניו את חשדותיה. בעת זו צריך השופט להכריע בין סיבותיה של המשטרה להארכת מעצרו של החשוד לצורכי החקירה ומנגד ישנן זכויותיו של החשוד לחירות וחופש התנועה. בעת העמידה בפני השופט יש לחשוד זכות לייצוג על ידי עורך דין מטעמו כאשר עורך הדין יכול לסייע במניעת המשך הארכת המעצר או במקרים אחרים להגיע להסדר בו החשוד ישהה במעצר בביתו.

כיצד לבחור עורך דין פלילי לייצוג בהליכי מעצר

כאשר אדם מבקש לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי מומחה לשחרור ממעצר בבאר שבע באופן מהיר, ישנם כמה קריטריונים שכדאי לשים אליהם לב. ראשית, בחרו בעורך דין שמתמחה בתחום הפלילי ובמעצרים בפרט, לא פעם יהיו עורכי דין שמוכנים לקחת תיקים פליליים אך זהו לא תחום התמחותם. טיפ נוסף הינו ביצוע בדיקה על עורך הדין בגוגל. על ידי חיפוש שכזה ניתן למצוא לפעמים פרוטוקולים משפטיים, בדקו בשלב זה האם טענותיו של עורך הדין התקבלו או שהגיע להסדרים משמעותיים לטובת העצורים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד