מתלה בגדים עומד

מתלים לבגדים – כמה סוגים שכל אחד צריך להכיר

המאמר באדיבות דמיר רהיטים

אם אתם רוצים לארגן את חלל המגורים או את חלל העבודה שלכם בצורה טובה – חשוב שתכירו כמה סוגי של מתלים וקולבים שנחשבים מעולים לארגון וסידור המרחב:

קולב קלאסי – הקולב הקלאסי משמש מתלה מתאים למעילים, כובעים, צעיפים וכפפות.  קולבים כאלה ישנם בחנויות עתיקות, או אפילו בחנויות לריהוט הבית המציעות ורסיות שונות לקולב הבגדים המוכר והאהוב. קולב כזה מתאים לבתים בסגנון כפרי ולבעלי דירות כאלה שרוצים להוסיף פריטי רטרו נשכחים אל עיצוב הבית.

מתלה בגדים עם זרועות – בשנים האחרונות אנו מוצאים יותר מתלים ויחידות המספקים לנו את היכולת לחסוך במקום ולבצע ניצול מקסימאלי של המתלה. מתלה בגדים כפול עם זרועות, אותו ניתן לרכוש או להרכיב לבד בהזמנה מחנות ריהוט, מתאים לאחסון חסכוני וטוב. כיום ישנם מתלים מבציעים אחסון מרבי, תוך קבלת מתלה עשוי מתכת עם גלגלים לנוחות מרבית. רכשו מתלה עם מקום לנעליים, מקום לביגוד, מתלה המתאים עבור מעילים, צעיפים וכפפות, תוך בחירת פריט המתאים לשימוש בפרטי או מסחרי.

מתלים עם מדפים – עוד בחפצים פרקטיים וחסכניים, תוכלו למצוא מתלה בגדים עומד המכיל מדפים וזרועות לתליית בגדים. מתלים כאלה נוסעים עם גלגלים, עשויים מתכת איכותית, תוך שעל המתלה ניתן לאחסן נעליים ושאר פירטי ביגוד. בחרו מתלים בעלי זרועות נשלפות לניצול מרבי, תוך בחירת פריט שניתן להרכיב לבד ובקלות.

מתלים מפוארים – מי שחשוב לו עיצוב מתאים בעת ארגון חלל המגורים, יוכל לבחור מתלה בעל מראה מעוצב ומפואר. ישנם מתלים כפולים על גלגלים עשויי מתכת איכותית, כאשר למתלים גדולים ומעוצבים 4 זרועות לתלייה מרבית. מתלים פרקטיים ויציבים מאפשרים אחסון נעליים, חולצות, קופסאות ושאר ביגוד, אביזרים וחפצים, תוך יצירת מקסימום מקום במרחב.

בחירת מתלה מתאים

כאשר אתם בוחרים מתלה עבור הבית או בית העסק שלכם, בחרו כזה שמתאים לגודל החלל שימו בל כי הפריט פרקטי, כמו גם מכיל את כלל החפצים שאתם רוצים לארגן. עוד תוכלו להזמין מגוון חפצים לאחסון נכון ויעיל תוך בחירת ריהוט מחנויות מקוונות אשר מאפשרות הרכבה עצמית המובילה לחסכון בעלויות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד