תחפושות

מחסני לב, נעים להכיר

אוטוטו אנחנו מגיעים לחג פורים, חג התחפושות הגדול. מרבית ההורים יילכו לחפש תחפושות ותלבושות שונות, הן עבור הילדים שלהם והן עבורם. הרי גם מבוגרים אוהבים להתחפש בפורים, בין אם זה במסגרת מקום העבודה ובין אם זה במסגרת מסיבות של חברים, בני משפחה וכדומה.

לשמחתם של ההורים, הרי שהם יכולים למצוא לא מעט מקומות בהם ניתן למצוא תחפושות מיוחדות לפורים ותלבושות אשר יכולים להתאים להם ולילדיהם. אך סביר להניח שאף אחד מהמקומות איננו דומה למחסני לב, מה שנחשב המחסן תחפושות לנשים ולגברים הגדול ואחד היוקרתיים בישראל.

מחסני לב פועלים משנת 1950, והם מציעים תחפושות ותלבושות לא רק לפורים אלא גם עבור סדרות טלוויזיה, תיאטרון, קולנוע, מוסדות ועוד. כל מי שמחפש תחפושות מקוריות, שונות, ייחודיות, יודע שבמחסני לב שבתל אביב הוא ימצא אותם. כאן אפשר למצוא תלבושות ותחפושות שכיכבו בסרטים, תוכניות והצגות מיתולוגיות, וכן אפשר למצוא מגוון רחב של תחפושות ייחודיות, אשר סביר להניח שבשום מקום לא נמצא דומות להן.

מדוע משתלם לנו לפנות דווקא אל מחסני לב? זה לא רק של נוסטלגיה או של יוקרה, וזה גם לא רק העובדה שאולי נוכל לקנות תחפושת שלבש שחקן כזה או אחר במסגרת סרט או הצגה, אלא זה עצם העובדה שמדובר בתחפושות ברמה הגבוהה ביותר שיש. אין מקום שיכול לספק לנו תחפושות ברמה כל כך איכותית, תחפושות שכל פרט ופרט בהן עשוי בצורה הכי טובה שיש.

צריך לומר, יש הרבה חנויות שמוכרות היום תחפושות, לא מעט הורים גם ממהרים לקנות תחפושות באתרי אינטרנט שונים בגלל המחיר שלהן. הבעיה היא, שאנחנו יודעים כמה אנחנו משלמים, אנחנו לא תמיד יודעים מה נקבל בתמורה, ואם שילמנו מעט והתחפושת לא טובה, אין לנו הרבה מה לעשות עם זה, הפסדנו את הכסף שלנו.

לכן, עדיף לנו לרכוש תחפושת במקום איכותי, מקום מנוסה, מקום שאנחנו יכולים לסמוך עליו. מחסני לב זה ללא ספק מקום שאנחנו יכולים לסמוך על מה שהם מספקים לנו, ועובדה שהמקום קיים כל כך הרבה שנים והוא עדיין מאוד מצליח.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד