חדרי בריחה בראשון לציון

חדרי בריחה בראשון לציון יש מלא – איך תבחרו מה שבאמת שווה

בימי החורף הקרירים והגשומים כולנו מחפשים אחר פעילות מהנה, אך שלא תתקיים בחוץ כך שלא נירטב. בתקופת הקיץ אין בעיה למצוא פעילות מהנה לשעות הפנאי, לרוב כולנו נעדיף לקפוץ לים או לבריכה השכונתית, ואפילו סתם לצאת לטיול מרענן בחיק הטבע וליהנות מפיקניק ספונטני.

משחק מהנה לכל המשפחה

אחת מהפעילויות המהנות ביותר לחודשי החורף במיוחד, היא פעילות זוגית או משפחתית במשחק של חדר בריחה מומלץ. חדר הבריחה הפך להיות בזמן האחרון אחד מהמשחקים האהובים ביותר, גם בקרב ילדים וגם בקרב מבוגרים.

חדרי בריחה מעניקים לכולנו את האפשרות ליהנות עם זמן איכות עם החברים והמשפחה הקרובים, תוך משחק מהנה הכולל עבודת צוות, שיתוף פעולה, פתירת חידות ומשימות וכך הצלחה בהימלטות מהחדר בזמן שהוקצב מראש. מכיוון שיש כל כך הרבה חדרי בריחה, איך אפשר לדעת איזה חדר הוא הטוב ביותר עבורנו? במאמר הבא תוכלו לקבל המלצות לבחירת החדר השווה ביותר.

מספר משתתפים

הדבר הראשון שצריך לדעת לפני שבוחרים חדר בריחה הוא כמה משתתפים יהיו במשחק. מכיוון שיש המון חדרי בריחה בקונספטים שונים, יש מגוון מתחמי אסקייפ רום לקבוצות גדולות או קטנות, כך שכל חדר מתאים למספר כזה או אחר של משתתפים. לדוגמה חדר המתאים לזוגות יכיל מעט משימות וחידות, כך ששני אנשים יוכלו לפתור לבד את המשימות בזמן המוקצב. מצד שני, 4 משתתפים יפתרו את אותן משימות וחידות בזמן קצר מאוד, וכך לא ייהנו מהאתגר של החדר.

סיפור מוכר

לכל חדר בריחה יש סיפור כללי, וכך משימות וחידות בהתאם לאותו קונספט של סיפור. לכן העדיפו תמיד לבחור חדר בריחה עם סיפור וקונספט המוכר לכם, כך שתוכלו לפתור את כל המשימות בקלות יחסית ולהצליח במשחק. ישנם המון חדרי בריחה המבוססים על סדרות וסרטים כאלו ואחרים, מומלץ לבחור חדר עם קונספט של סרט שראיתם.

התייעצות עם הנציג

במידה ועדיין לא החלטתם איזה חדר בריחה יתאים לכם, או שזו הפעם הראשונה בו אתם הולכים למשחק כזה, מומלץ להתייעץ עם הנציגים במקום. עדכנו אותם על הגיל שלכם ועל העדפותיכם, כך שהם יוכלו להמליץ לכם על החדר הטוב ביותר עבורכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד